گزارشی از آخرین وضعیت لژیونرهای ایران برای فصل جدید

بلاتکلیفی سردار، حقیقی و گوچی

لژیونرهای ایرانی به احتمال فراوان در فصل جدید هم به کار خودشان در خارج از کشور ادامه می‌دهند. شایعاتی درباره بازگشت بعضی از آنها به ایران شنیده می‌شود، ولی به نظر نمی‌رسد این شایعات جدی باشد. این هم گزارشی درباره آخرین وضعیت این بازیکنان.
کد خبر: ۹۰۶۱۹۶
بلاتکلیفی سردار، حقیقی و گوچی

اشکان دژاگه: دو فصل دیگر با العربی قطر قرارداد دارد و می‌خواهد در این باشگاه بماند. اشکان می‌گوید دوست دارد با العربی در لیگ قطر به قهرمانی برسد. دژاگه فصل گذشته موثرترین بازیکن این تیم شد و فعلا قصدی برای جدایی ندارد.

سردار آزمون: تمایل زیادی برای حضور در لیگ انگلیس دارد، ولی یک فصل دیگر از قراردادش با روبین کازان مانده است. در عین حال، بردیف، سرمربی فعلی روستوف هم در سرنوشت آزمون بسیار تاثیرگذار است. این مربی عامل انتقال سردار به روبین و سپس روستوف بود و یک جورهایی صاحب این بازیکن به حساب می‌آید! به نظر می‌رسد سردار فصل بعد هم قطعا در روسیه می‌ماند.

علیرضا جهانبخش: درباره آینده او هم بحث زیاد است. با الکمار قرارداد دارد، ولی به‌خاطر درخشش در لیگ هلند با پیشنهاد جدی از سوی اسکاتلندی‌ها روبه‌رو شده است. البته شایعاتی درباره انتقالش به انگلیس هم شنیده می‌شود، ولی بعید به نظر می‌رسد از هلند برود.

رضا قوچان‌نژاد: او هم از چارلتون جدا شده و می‌گویند در دوحه دیده شده است. شاید رضا برای ادامه بازیگری باز هم به کشورهای حوزه خلیج‌فارس بیاید. هنوز چیزی مشخص نیست.

جباری و منتظری: هر دو قصد دارند در الاهلی بمانند و به احتمال فراوان می‌مانند.

مسعود شجاعی: الغرافه بعید به نظر می‌رسد او را حفظ کند. البته مسعود در این سال‌ها نشان داده بازیکن خوش شانسی است و لحظه آخر برایش یک پیشنهاد خوب جور می‌شود. فعلا جدی‌ترین شایعه این است که او به تیم الشحانیه می‌رود که مهرداد پولادی را هم در اختیار دارد.

مرتضی پورعلی گنجی: دو فصل دیگر با السد قرارداد دارد و به نظر می‌رسد از حضور در این تیم کاملا راضی است. به این ترتیب رویاهای بزرگ او برای رفتن به رئال مادرید، بسادگی پر پر می‌شود!

علیرضا حقیقی: دروازه‌بان شماره یک تیم ملی هم در ماریتیمو نیمکت‌نشین است. او قرارداد سه ساله با این باشگاه بسته و به نظر می‌رسد در صورت تداوم نیمکت‌نشینی‌اش باید دوباره به فکر تیم جدیدی باشد. شاید این بازیکن به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

کریم انصاری‌فرد: این روزها درگیر بازی‌های پلی‌آف لیگ یونان است و بعد از آن تکلیفش برای ماندن یا رفتن از پانیانیوس مشخص می‌شود. او دو سه پیشنهاد خوب از لیگ یونان دارد و یک پیشنهاد هم از لیگ آلمان. شانس پانیانیوس برای حفظ این مهاجم احیا شده بسیار کم است.

احسان حاج‌صفی: احسان نتوانست در بوندس‌لیگا زیاد موفق باشد. او در فرانکفورت در حد یک بازیکن متوسط بود. این بازیکن با تیم آلمانی هنوز قرارداد دارد و بی‌شک برایش خوب خواهد بود که دوباره در این تیم بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها