زوج جوان که پس از قتل مردی جسد او را به آتش کشیده بودند، در بازجویی‌ها مدعی شدند مقتول با فیلم سیاه اخاذی می‌کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۶۳
جنایت به خاطر فیلم سیاه

به گزارش جام‌جم ، شامگاه بیست و ششم فروردین امسال ماموران اداره آگاهی زرندیه استان مرکزی به دنبال تماس مرد چوپانی، از کشف جسد نیمه سوخته مردی زیر پل راه‌آهن جاده قدیم تهران ـ ساوه مطلع شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد ساعاتی از مرگ وی می‌گذرد و عاملان جنایت برای این‌که ردی از خود بر جای نگذارند، جسد را به آتش کشیده‌اند.

همزمان با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرا و انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این جنایت و مشخص شدن هویت مقتول ادامه یافت. ماموران در تحقیقات بعدی با بررسی پرونده افراد گمشده، متوجه شدند مشخصات جسد با مرد ناپدیدشده‌ای در شهر بهارستان در غرب تهران یکی است. این در حالی بود که با احضار خانواده مقتول به پزشکی قانونی، هویت وی تائید شد.

کارآگاهان دریافتند مقتول از مدتی قبل با زوجی در ارتباط بوده که این زوج جوان به عنوان مظنون دستگیر شدند.

آنها برای تحقیقات به پلیس آگاهی زرندیه منتقل شدند و راز قتل مرد جوان و به آتش کشیدن جسد او را فاش کردند. زن جوان در اظهاراتش مدعی شد مقتول از وی فیلم داشته و با تهدید به انتشار آن، از او اخاذی می‌کرده است. او هم برای رهایی از اخاذی‌ها، ماجرا را به شوهرش گفته و روز جنایت، زمانی که مقتول به قصد اخاذی به خانه‌اش آمده، شوهرش سررسیده و به کمک همدیگر او را خفه کرده‌اند. سپس جسد را با خودرویشان به زیر پل راه‌آهن جاده قدیم تهران- ساوه برده و به آتش کشیده‌اند.

با اعتراف وی، شوهرش نیز به این جنایت اعتراف کرد. با توجه به این‌که این جنایت در شهرستان بهارستان در غرب استان تهران رخ داده بود، پرونده با قرار عدم صلاحیت رسیدگی به پلیس آگاهی بهارستان ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها