چهار عضو باندی که با ربودن مردان پولدار از آنها اخاذی و فیلم سیاه تهیه می‌کردند، در تازه‌ترین اعترافات خود به ربودن مردی میانسال و اخاذی 150 میلیونی از او اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۵۶۹۷۱
اخاذی 150 میلیون تومانی با فیلم سیاه

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، رسیدگی به این پرونده همزمان با شکایت سه مرد که در دام اعضای این باند گرفتار شده بودند، آغاز شد. بررسی شکایت‌ها نشان داد اعضای این باند مردان را با طعمه قرار دادن زنی به خانه کشانده و پس از تهیه فیلم سیاه از آنها اخاذی می‌کردند.

ماموران سه مرد و یک زن را در ارتباط با این پرونده در شهر نکا دستگیر کردند که متهمان به آدم‌ربایی، تهیه فیلم سیاه و اخاذی صد میلیون تومانی از سه شاکی اعتراف کردند.

در حالی که تحقیقات از آنها ادامه داشت روز دوشنبه زنی که طراح این اخاذی‌هاست از راز اخاذی 150 میلیونی از چهارمین قربانی پرده برداشت.

او به پلیس گفت: در خیابان این مرد پولدار را به دام انداخته و سوار خودرویش شدم. در میانه راه مدعی شدم حالم بد است و از او خواستم مرا به خانه‌ام برساند. زمانی که او مرا به خانه رساند، سه همدستم انتظارش را می‌کشیدند و به محض ورودمان مرد‌پولدار را زندانی و با تهیه فیلم سیاه از او 150 میلیون تومان اخاذی کردند. آنها با عابربانک شاکی طلا و ارز خریدند. با توجه به احتمال افزایش قربانیان این باند، پلیس تحقیقات گسترده‌ای را در این رابطه آغاز کرده است.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها