طی احکامی از سوی حجت الاسلام موسوی ، مدیران جدید گروههای آموزش و محافل- مسابقات شبکه قرآن سیما منصوب شدند .
کد خبر: ۸۹۶۸۳۰
تغییرات مدیریتی در شبکه قرآن سیما

به گزارش جام جم سیما ، طی مراسمی که با حضور مدیران شبکه قرآن سیما برگزار گردید ، احکام جدید سرپرستی گروههای برنامه ساز آموزش و محافل- مسابقات این شبکه به آقایان ضیاءآذری و باقرزاده ابلاغ شد.

دربخشی از حکم دکتر شهریار ضیاءآذری بعنوان سرپرست گروه آموزش آمده است :

ایجاد بسترهای لازم و تدارک برنامه های جذاب و مفید برای انجام آموزش های قرآنی مورد نیاز جامعه ، بهره گیری از به روزترین شیوه ها ، سبک های متنوع ، جدید و جذاب در تولیدات آموزشی ، تعامل با نهادها و مراکز قرآنی ، بهره گیری از فضای مجازی و ایجاد اتاق فکر گروه با مشارکت اساتید آموزش از جمله مواردی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد .

همچنین در حکم اصغر باقر زاده که بعنوان سرپرست جدید گروه محافل و مسابقات منصوب گردیده است ، به تدارک و برگزاری مسابقات جذاب قرآنی ، اولویت قراردادن همکاری با طرح چلچراغ به عنوان طرح ملی قرآن خوانی و قرآن دانی ، شناسایی جلسات تفسیر قرآن در سطح کشور و بهره برداری لازم از آن ، تعامل شایسته با نهادها و سازمانهای مرتبط ، پوشش مناسب مسابقات قرآنی و برنامه ریزی برای طراحی ، تولید و پخش جنگ های قرآنی تاکید شده است .

در پایان این مراسم از زحمات محمد امین مهدوی و حیدر جاودان بعنوان مدیران پیشین این گروهها با اهداء هدایا تقدیر و تشکر بعمل آمد .

منبع : تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها