دنزل واشنگتن بازیگر سیاه پوست و اسکار گرفته سینما با کارگردانی درام ورزشی «نرده ها»، به آرزوی بزرگ و قدیمی خود جامه عمل می پوشاند.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۰
دنزل واشنگتن «نرده ها» را برمی دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم تازه واشنگتن اقتباسی سینمایی از یک نمایش موفق و مشهور تئاتری به همین نام است. وی سال 2011 این نمایش را روی صحنه بازی کرد.

نسخه سینمایی این نمایش ضد تبعیض نژادی را کمپانی پارامونت تهیه می کند. هزینه تولید فیلم، چیزی حدود 35 میلیون دلار خواهد شد.

تا به حال، حضور واشنگتن در یکی از دو نقش اصلی فیلم قطعی شده است و او، به دنبال بازیگر زن سیاه پوستی است که باید نقش مقابلش را در فیلم بازی کند.

در نمایش صحنه ای این نقش را ویولا دیویس بازی کرد. ولی او با نسخه سینمایی همکاری نخواهد داشت. دیویس و واشنگتن برای بازی در نمایش تئاتری «نرده ها»، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگران زن و مرد مراسم تونی در سال 2012 شدند.

داستان نمایش در باره کارمندی معمولی به نام تری ماکسون است که در پتزبورگ آمریکا زندگی می کند. آرزوی بزرگ وی، بازی در یک تیم معروف ورزشی بسکتبال است.

این مرد برای سالیان درازی با این رویا زندگی کرده و برای دست یابی به آن، به نوعی زندگی اش را باخته است. ویولا دیویس در این نمایش، در نقش همسر تری ماکسون بازی کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، واشنگتن از سال 2013 به صورت جدی به دنبال آن رفت که نسخه سینمایی «نرده ها» را جلوی دوربین ببرد. کلید فیلم برداری فیلم تا دو ماه دیگر زده می شود.

«نرده ها» سومین کار سینمایی دنزل واشنگتن در مقام کارگردان به حساب می آید. او در دنیای فیلم سازی به اندازه کار بازیگری اش موفق نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها