تصادف راز دو سارق حرفه‌ای که 70 تلفن همراه را از دست عابران در پایتخت قاپیده بودند، فاش کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۵

به گزارش جام‌جم، چهارم دی سال گذشته ماموران در جریان دستگیری یک سارق موبایل قاپ در چهارراه ولی‌عصر قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت به سرقت یک گوشی تلفن همراه از زنی جوان اقدام کرده بودند که هنگام فرار در پی تصادف با یک دستگاه تاکسی، یکی از سارقان گریخته اما همدستش توسط عابران دستگیر شده است.

میلاد 22 ساله پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی به‌عنوان یکی از سارقان حرفه‌ای که بارها دستگیر و روانه زندان شده بود، مورد شناسایی قرار گفت. «میلاد» که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به 70 فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از افراد رهگذر در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در خیابان انقلاب، میدان هفت تیر، خیابان کارگر، منطقه یوسف‌آباد و عباس‌آباد اعتراف کرد. سرانجام با اقدامات پلیسی و شناسایی محل تردد همدست متهم به‌نام مهران در پارک خزانه، او نیز 17 فروردین دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. در بررسی سوابق مهران مشخص شد او نیز همانند میلاد یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت است.

سرهنگ کارآگاه نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: برای شناسایی شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم از سوی دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران صادر شده است . از مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان، خیابان سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها