واگذار نشدن ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس که قرار بود سال گذشته در دهه فجر صورت گیرد، موجب شد تا دیوان عدالت اداری دستور موقت برای مدیران شهر جدید پردیس صادر و آن را به مدیرعامل این شهر ابلاغ کند.
کد خبر: ۸۹۴۱۵۹

به گزارش فارس، سال گذشته قرار بود که 4500 مسکن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح شود، اما ظاهرا تعلل و کم‌کاری از سوی مدیران ارشد این شهر باعث شد تا متقاضیان مسکن مهر با شکایت به دیوان عدالت اداری، در پی تعیین تکلیف این واحدهای مسکونی برآیند.

براساس این گزارش، دیوان عدالت اداری نیز در تازه‌ترین حکم خود، دستور موقت برای این موضوع صادر کرده و آن را به رجب صلاحی، مدیرعامل شهر جدید پردیس ابلاغ کرده است.

در دستور موقت دیوان عدالت اداری آمده است که تا اطلاع ثانوی شرکت عمران شهر جدید پردیس حق ندارد بابت خدمات زیربنایی و روبنایی از حساب این متقاضیان پول برداشت کند تا آن پول‌هایی که قبلا از حساب مردم برداشته شده است، مشخص و سپس رأی جدید صادر شود.

براساس این گزارش، بعد از این که متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس به دیوان عدالت اداری شکایت کردند، با تشکیل یک گروه تلگرامی با نام «وحدت پردیس» با یکدیگر بیعت کرده‌اند تا زمانی که دیوان عدالت اداری حکم نهایی صادر و موضوع را تعیین تکلیف نکند، هیچ پولی به حساب شرکت عمران شهر جدید پردیس واریز نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها