مرد 29 ساله که برای انتقام‌گیری از خانواده نامزدش آنها را به رگبار بسته بود، به اتهام قتل نامزدش و پدر و مادر او با زداشت شد.
کد خبر: ۸۹۳۷۷۸

متهم به قتل ساعاتی پس از این جنایت هولناک دستگیر شد و در بازجویی اولیه به قتل نامزدش و والدین وی اعتراف کرد.

به گزارش جام‌جم، نیمه‌شب پنجشنبه صدای تیراندازی اهالی روستای سوخور رشید دهستان حیدریه از توابع شهرستان گیلانغرب کرمانشاه را به خیابان کشاند. آنها مرد جوانی را دیدند که اسلحه کلاشینکفی در دست داشت و با مشاهده ماموران از محل گریخت.

همسایه‌ها با ورود به خانه روستایی مشاهده کردند زوج میانسال و دختر آنها با شلیک گلوله به قتل رسیده و دو پسر خانواده نیز زخمی شده‌اند.

دقایقی از این جنایت هولناک نگذشته بود که ماموران در محل حاضر شده و با بررسی موضوع و کشف اجساد، موضوع این تیراندازی مرگبار را به بازپرس کشیک قتل دادسرا گزارش کردند. ماموران با اطلاعات به دست آمده از اهالی روستا هویت و مشخصات قاتل فراری را به دست آوردند و به تعقیب وی پرداختند. قاتل، نامزد دختر خانواده بود که از مدت‌ها قبل با مقتولان اختلاف داشت.

سرانجام ماموران موفق به شناسایی متهم فراری شده و او را پس از درگیری دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به قتل نامزدش، والدین وی و زخمی کردن دو پسر این خانواده برای انتقام‌گیری اعتراف کرد. او با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شد .

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه درباره انگیزه متهم از ارتکاب این جنایت خانوادگی، گفت: عامل جنایت با دختر خانواده از سال 1389 نامزد بودند و از همان سال نیز اختلافات و درگیری‌هایی با هم داشته‌اند و در مراجع قضایی نیز پرونده دارند.

با تداوم این اختلافات خانوادگی، سرانجام این جوان با تهیه سلاح، خانواده نامزد خود را به قتل رساند. اجساد کشته‌شدگان این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده و دو پسر مجروح خانواده نیز در بیمارستان بستری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها