کریس همسورث بازیگر استرالیایی تبار سینما در حال مذاکره با تهیه کنندگان «آدمکش آمریکایی» است، تا در نقش اصلی آن بازی کند.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۵
تور «آدمکش آمریکایی» می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلمنامه اقتباسی این اکشن دلهره آور براساس داستان کتاب وینس فلین به همین نام نوشته شده است. همسورث نقش کاراکتر «میچ رپ» را در فیلم بازی می کند.

رسانه های گروهی می نویسند صنعت سینما چند سال است که به دنبال تولید نسخه سینمایی این کتاب پرخواننده هستند و تا به حال، چند بار ترکیب بازیگران آن عوض شده است.

حالا خبر می رسد مایکل کیتن برای بازی در نقش استاد راهنمای میچ رپ، قرارداد همکاری را امضا کرده است. او یک کارمند کهنه کار سازمان جاسوسی سیا است.

وی در طول داستان فیلم به عنوان استاد راهنمای میچ رپ، این جوان تازه کار را آموزش می دهد تا تبدیل به یک آدمکش حرفه ای شده و به ماموریت های غیرممکن برود.

مایکل کوئستا وظیفه کارگردانی «آدمکش آمریکایی» را به عهده دارد. کلید فیلم بردی این اکشن پرحادثه برای اوایل فصل پائیز آینده زده می شود، تا برای نمایش عمومی در ایام تابستان 2017 آماده شود.

تماشاگران سینما کریس همسورث را برای بازی در نقش ابرقهرمان تور در فیلم کمیک استریپی و دو قسمتی «تور» می شناسند. او بزودی بازی در سومین قسمت این اکشن فانتزی پرفروش را شروع می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها