سومین قسمت مجموعه فیلم کمدی درام «خاطرات شاهزاده خانم» وارد مرحله تولید می شود.کمپانی والت دیزنی تهیه کننده این فیلم است.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۱
«خاطرات شاهزاده خانم» دوباره ورق می خورد

به گزارش جام جم آنلاین ، «آن هاتاوی» بازیگر 33 ساله دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم، در قسمت تازه هم نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

گری مارشال که دو قسمت اول و دوم این کمدی رومانتیک را در سال های 2001 و 2004 کارگردانی کرد، وظیفه کارگردانی سومین قسمت آن را هم به عهده دارد.

وی می گوید علت به درازا کشیده شدن زمان تولید فیلم، نداشتن یک فیلمنامه خوب و قوی بوده است. از قرار معلوم، کمپانی والت دیزنی حالا توانسته چنین فیلم نامه ای را پیدا کند.

به گفته مارشال:«چند روز قبل با هاتاوی صحبت کردم. او هم خوشحال است که قسمت تازه ای از این فیلم ساخته می شود و دوباره در نقش شاهزاده خانم داستان بازی می کند.»

البته این بازیگر بزودی مادر می شود و گروه سازنده «خاطرات شاهزاده خانم» باید صبر کنند، تا وی بتواند سروسامانی به زندگی خانوادگی خود بدهد.

هاتاوی در داستان این مجموعه فیلم، در نقش یک جوان معمولی ظاهر شد که متوجه می شود یک شاهزاده خانم است. به دنبال این مسئله، او با ماجراهای مختلفی روبرو می شود.

جولی اندروز بازیگر کلاسیک سینما، در این فیلم نقش مقابل هاتاوی را بازی کرد. او در قالب کاراکتر مادربزرگ هاتاوی ظاهر شد، که حقیقت امر را درباره نوه خود کشف می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها