با قهرمانان در آستانه سال جدید

نرجس امام قلی نژاد (تیراندازی): متاسفانه سال 94 برای من زیاد جالب نبود. بزرگ‌ترین ناراحتی که امسال برایم به جا ماند پایین آمدن رکوردم و از دست رفتن سهمیه المپیک ریو بود.
کد خبر: ۸۸۹۰۹۴

برنامه اصلی ام در سال 95 حضور در تورنمنت جهانی مونیخ و کسب مدال طلای این رقابت‌ها است.

امیدوارم تمامی بیماران از چنگ بیماری رها شده و خیر و برکت نصیب همه ما ایرانیان شود.این بزرگ‌ترین آرزوی من است و تحقق آن باعث خوشحالی و آرامش من خواهد شد.

می خواهم از مادر و پدرم بابت این‌که پشت تصمیم‌های من ایستادند و با راهنمایی هایشان همیشه حامی من بودند و به من انگیزه دادند تا بتوانم به اهدافم برسم
تشکر کنم.

جام بانوان با بازتابی که از موفقیت‌ها و تلاش‌های بانوانمان در تمامی عرصه‌های ورزشی دارد باعث شده تا علاوه بر بیشتر شنیده شدن ورزش بانوان، اعتماد به نفس بانوان ورزشکار نیز بالاتر برود.

گلنوش سبقت اللهی (تیراندازی)

سال 94 چکیده‌ای از خواسته هایم از زندگی بود که با تلاش و همت توانستم به تمامی آنها دست پیدا کنم.

قطعا من هم مانند دیگر ورزشکاران المپیکی سال 95 را به امید موفقیت در المپیک آغاز کرده و مهم ترین برنامه‌ام موفقیت در این تورنمنت جهانی است.

آرزومندم که سال 95 با آمدنش برای مردم ایران و تمامی ورزشکاران کشورم اعم از مرد و زن سالی سرشار از سلامتی ، برکت و موفقیت به ارمغان بیاورد.

می خواهم از مادرم به دلیل این یک سال دوری و نبودن در لحظاتی که باید کنارش بودم عذرخواهی کنم و برای تمام حمایت هایش تشکر کنم. امیدوارم که همیشه صحیح و سلامت سایه اش بالای سرم باشد .

بسیار خوشحال و سپاسگزارم که یک ویژه‌نامه به دور از حاشیه‌های فوتبال آقایان تنها به بانوان اختصاص داده شده است. در جایی که اکثر روزنامه‌ها به ورزش آقایان می‌پردازند جام بانوان فرصتی برای بانوان ورزشکار است تا دیده شده و حرف هایشان شنیده شود. جای سپاس و قدردانی است که جام بانوان باعث شد تا ورزش بانوان از یک تیتر و خبر کوتاه به مقاله، تحلیل و مصاحبه تبدیل شد.

سمیرا علی رمایی (هندبال)

سال 94 برای من از دو جهت بسیار موفقیت آمیز بود که هر کدام در جای خود برای من ارزشمند است. اول این که توانستیم با یک تیم بومی در سوپر لیگ هندبال مقام دوم را به دست بیاوریم. دوم هم به عنوان مربی نونهالان با تیم خود در میان 19 تیم دیگر موفق به کسب مقام سوم شدیم

سال 95 از جهت مربیگری و بازیکنی سال فشرده‌ای خواهد بود. هم مسابقات کشوری نونهالان را در پیش دارم و هم رقابت‌های سوپر لیگ هندبال را. حضور در تورنمنت باشگاه‌های آسیا هم هست.

در سال‌های گذشته بسیار برای ادامه تحصیل اقدام کردم اما همیشه به دلیل فشردگی‌هایی که در ورزش حرفه‌ای وجود دارد نتوانستم راهم را کامل کنم. اما امیدوارم در سال 95 آرزویم را به حقیقت تبدیل کنم.

از خانواده ام سپاسگزارم که در هر شرایطی حامی من بودند، از مسئولان و هیات شهرداری سنندج که با کمبود امکانات حامی ما بودند. از خانم آوجیان نائب رئیسمان و هم‌تیمی هایم به دلیل همدلی تشکر می‌کنم و بزرگ‌ترین سپاسگزاری‌ام از مربی‌ام خانم شافعیان است که همواره دلسوز و حامی من و روشنایی راهم بوده است.

زیبایی جام بانوان این است که پایتخت نشین نیست و تنها از ورزشکاران پایتخت حمایت نمی‌کند. از طرفی باعث خوشحالی است که این ویژه‌نامه تنها به چند رشته توجه نکرده و به حوزه‌هایی همچون هندبال که در بین مردم زیاد شناخته شده نیست نیز می‌پردازد.

سعیده علی (بسکتبال)

94 سالی بود که ثمره تمام زحمات و همدلی مان به ثمر نشست. امسال نه تنها طعم قهرمانی را چشیدم بلکه توانستم رشته تحصیلی ام را به اتمام رسانده و فوق‌لیسانسم را بگیرم. در یک جمله سال 94 سال من بود.

با تمام قوا در سال 95 برای حفظ قهرمانی تیمم (گاز تهران) در سوپرلیگ تلاش خواهم کرد. از سوی دیگر برنامه دارم که به صورت جدی بر روی مربیگری تمرکز کنم.

اگر از نظر مالی و دیگر مسائل به مشکل بر نخوریم، همراه با برخی دوستان قصد داریم برای کودکان در سال 95 یک مدرسه بسکتبال راه‌اندازی کنیم.

در طول زندگی مادر و پدرم همواره در مقابل تمام دلتنگی‌ها صبوری کرده و بدون هیچ شکایت و ذره‌ای ناراحتی، دست از حمایت من برنداشتند. به جرات باید بگویم که اگر نبودند من هیچ یک از موفقیت‌های امروزم را نداشتم. از همین جا می‌گویم دوستتان دارم و امیدوارم همیشه سایه شما بالای سرم باشد.

به عنوان کسی که بسیار روزنامه‌ها و خبرهای ورزشی را دنبال می‌کند قبل از هر چیزی می‌خواهم از ویژه نامه جام بانوان به دلیل انعکاس خوبی که از لیگ بسکتبال داشت، تشکر کنم و امیدوارم که این انعکاس ادامه‌دار باشد و باید بگویم که ورزش بانوان به رسانه‌هایی همچون شما نیازمند است. جام بانوان قدم بزرگی در راه اطلاع رسانی ورزش بانوان برداشته و حقیقتا این عمل شایان تقدیر است.

سپیده توکلی (دوومیدانی)

سال 94 یکی از بهترین سال‌های زندگی ورزشی و تحصیلی‌ام بود. خوشبختانه موفق شدم با نمره کامل دفاعیه مقطع کارشناسی ارشد را انجام بدهم. در عرصه قهرمانی هم علاوه بر این‌که رکوردهای پنجگانه و هفتگانه ایران را مجددا جابه‌جا کردم، توانستم مدال برنز پرش ارتفاع آسیا سال 2015 و دو مدال نقره پنجگانه و دو چهار در 400 متر امدادی قهرمانی آسیا سال 2016 را به‌دست بیاورم.

ادامه تحصیل در مقطع دکترا برایم حائز اهمیت است. در زمینه ورزشی هم امیدوارم در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا در ترکمنستان صاحب مدال خوشرنگ طلا بشوم و باز هم رکورد ایران را همچون سال‌های گذشته ارتقا بدهم.

بزرگ‌ترین آرزوی من قهرمانی در آسیاست.

این جمله را به مادرم تقدیم می‌کنم که معجزه زندگی من است و همراه با پدرم بیشترین نقش را در موفقیت‌های زندگی من داشته است.

یک حامی بزرگ برای ورزش بانوان و معرف موفقیت‌های بانوان.

نیلوفر حجتی (والیبال)

اتفاقا تلخ و شیرین بسیاری در سال 94 برای من و همسرم رخ داد. اما خوشحالم که پایانش با قهرمانی ما در لیگ والیبال شیرین بود و خستگی را از تنم بیرون کرد.

یکی از اصلی‌ترین اهدافم سپری کردن اردوهای آماده‌سازی فشرده برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیاست.

آرزویم در سال 95، ارتقاء مقام تیم گاز در جام باشگاه آسیا و توجه بیشتر فدراسیون به بانوان والیبالیست است.

دو تشکر ویژه دارم؛ اول از مادرم که هرچه دارم از وجود ایشان است و همیشه راهنما و پشتیبانم بوده است. دوم هم از همسرم که همیشه خواهان پیشرفت من در ورزش بوده و همواره در کنارم است.

جام بانوان؛ به عنوان تنها هفته نامه مختص ورزش بانوان با حمایت هایش باعث می‌شود زحمات و موفقیت‌های ورزشکاران بانو بیشتر دیده شود.

بهناز شفیعی (موتورسواری)

سال 94، سال تلاش و پیشرفت بود.

در سال 95 به دنبال این هستم که تغییرات بزرگی را در زندگی شخصی‌ام بوجود بیاورم.

آرزویم در سال 95 این است که بتوانم با موتور دور دنیا مسافرت کنم.

دست‌های مهربان مادرم را می‌بوسم که با حمایت هایش من را به اینجا رساند و همیشه در کنارم بود.

حمایت جام بانوان،از ورزش بانوان واقعا قابل تحسین است. سال خوبی را برای تک تک مسئولان روزنامه جام‌جم و این هفته نامه آرزو دارم.

نگار علیمحمدی (قایقرانی)

سال ٩٤، سالی بود که از تجربه‌هایم پلی ساختم برای رسیدن به اهدافم.

حضور در مسابقات کاپ جهانی زیر ٢٣ سال.

حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا.

مادرم با هیچ جمله‌ای نمی‌توانم از زحماتت تشکر کنم. تنها آرزوم این است که بتوانم با موفقیت‌هایم زحماتت را جبران کنم.

جام بانوان؛ اتفاقی بی‌نظیر برای بانوان ورزشکار.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها