برنامه سه ‌ستاره بین بازیگران، دست‌اندرکاران سریال‌های تلویزیونی و البته مخاطبان ولوله‌ای به پا کرده است؛ بازیگرانی که در این مسابقه نامزد شده‌اند، کمپینی برای رای‌گرفتن از مخاطبان به‌راه‌انداخته‌اند و مینا ساداتی نیز شب گذشته با اشاره به استقبال ایرانیان مقیم مونترال تاکید کرد که ایرانی‌ها هر جا که باشند بیننده سریال‌های خوب تلویزیون هستند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۹

به گزارش جام‌جم، برنامه سه‌ستاره، اگر چه در شبکه سه سابقه دارد اما امسال برای اولین بار بهترین‌ها را از بین سریال‌های تولید شده در همه شبکه‌های تلویزیونی مورد قضاوت مردم قرار داده و به اولین جشنواره مردمی تلویزیون بدل شده است. پیش از شروع برنامه بیست شبکه تلویزیونی، تعدادی از بهترین‌ها در رشته اجرای تلویزیونی، گزارشگری، برنامه ورزشی و سرگرمی، سریال، ورزشکار زن، ورزشکار مرد، برنامه تخصصی، خواننده تیتراژ و بازیگر زن و مرد را به هیات انتخاب این برنامه معرفی کردند. این هیات انتخاب که از شخصیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای تشکیل شده، در هر رشته تعدادی را به عنوان نامزد دریافت عنوان ستاره به مردم معرفی کرده تا در نهایت از بین این افراد بر اساس رای مخاطبان، در هر رشته سه نفر به عنوان سه ستاره سال 94 در ویژه‌برنامه نوروز 95 در شبکه سه معرفی شوند.

نامزدهای ستاره بودن

در اولین برنامه «سه ستاره» که 15 اسفند به تماشاگران ارائه شد، هشت مجری به عنوان نامزد بهترین مجری تلویزیونی معرفی شدند و شش گزارشگر نیز در رشته بهترین گزارشگر تلویزیونی برای دریافت آرای مردم رقابت را آغاز‌کردند.

برنامه دوم که یکشنبه پخش شد، به معرفی بهترین برنامه‌های ورزش و سرگرمی و بهترین برنامه‌های تخصصی اختصاص داشت و دوشنبه بهترین‌ خواننده تیتراژهای تلویزیونی معرفی شدند.

در برنامه روز سه‌شنبه نامزدهای بهترین بازیگر زن و برنامه روز گذشته نامزدهای بهترین بازیگر مرد، معرفی شدند. امروز پنجشنبه این برنامه سریال‌های منتخب را برای دریافت آرای مردمی معرفی می‌کند و برنامه جمعه به معرفی بهترین ورزشکاران زن و مرد اختصاص دارد.

نامزدهای سه‌ستاره

مرجانه گلچین امسال برای دومین بار در برنامه «سه‌ ستاره» به عنوان نامزد معرفی شده است. او این برنامه را امکانی برای ارزیابی عملکرد هنرمندان دانست و گفت: با این انتخاب می‌فهمم هم مدیران کارم را پسندیدند هم کارشناسان خبره و از همه مهم‌تر مردم که نظرشان قطعا برای ما تعیین‌کننده است.

بهنوش بختیاری که با «محله گل و بلبل» به عنوان یکی دیگر از نامزدهای بهترین بازیگر زن سال تلویزیون در این برنامه حاضر شده، معتقد است: این بهترین ایده‌ای بود که سازمان صداوسیما می‌توانست برای ارج نهادن به زحمت عواملش در نظر بگیرد. این‌که برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای یکی از بهترین سرمایه‌های خود یعنی احسان علیخانی درنظر بگیرد تا برگزیدگان سال به آن واسطه انتخاب شوند. من از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و انگیزه‌ام برای کار کردن در تلویزیون بیشتر شده است. مهراوه شریفی‌نیا تولید و ساخت برنامه‌ای مثل «سه ستاره» را برای تلویزیون واجب دانست و آن را بهترین راه برای ارتقای آثار و ارتباط با مردم برشمرد. بهروز افخمی نیز شکل‌گیری برنامه‌ای مانند سه‌ ستاره را هم به دلیل حضور منتقدان و کارشناسان در بخش انتخاب موثر دانست و هم به این دلیل که برنامه‌سازان متوجه می‌شوند کارشان رصد می‌شود و در پایان هر سال قضاوت می‌شوند.

کمپین انتخاباتی نامزدها

پس از چند قسمت از برنامه «سه‌ستاره» کمپین‌هایی ازسوی طرفداران رامبدجوان، عادل فردوسی‌پور، علی ضیاء، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی‌نیا، سالار عقیلی و احسان خواجه‌امیری تشکیل شده و در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای توسط مخاطبان و طرفداران نامزدها صورت گرفته است.

در این کمپین‌ها، طرفداران نامزدها از مردم خواسته‌اند به نامزدهای مد نظرشان رای دهند و هنرمندان نیز تبلیغات گسترده‌ای برای جلب آرای بیشتر آغاز‌کرده‌اند.

مردم برنامه‌های خوب را تماشا می‌کنند

مینا ساداتی نامزد بهترین بازیگر نقش زن در برنامه «سه‌‌ستاره»، در گفت‌وگوی تلفنی با این برنامه توضیح داده بود که در سفری که برای اکران فیلم محمد رسول‌الله به مونترال کانادا داشته، با ایرانی‌های زیادی برخورد کرده که سریال «تنهایی لیلا» را دیده بودند و حتی او را لیلا خطاب می‌کردند.

این بازیگر در گفت‌وگو با جام‌جم تاکید کرد: همیشه سریال‌ها و برنامه‌های خوب مورد توجه قرار می‌گیرند. چه زمانی که سریال «تنهایی لیلا» تولید می‌شد و چه در زمان پخش این سریال و حتی این روزها که برنامه «سه‌ ستاره» پخش می‌شود، شاهد توجه و استقبال مخاطب بوده‌ام.

ساداتی تاکید کرد: مردم همیشه از آثار داخلی استقبال کرده‌اند و هروقت یک اثر خوب و باکیفیت ارائه شده، صددر صد مخاطب داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها