هر کس حزب‌الله را تروریست بخواند، خودش تروریست است

عصبانیت سعودی ها از سخنان وزیر خارجه عراق

مراجع تقلید، اتهام تروریستی به حزب‌الله لبنان را محکوم کردند

پیوند اتحادیه عرب و صهیونیست‌ها علیه اسلام ناب

پس از آن‌که اتحادیه عرب در اقدامی تأمل‌برانگیز، حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی خواند و خشم بسیاری از دولت‌ها و نهادهای مردمی را در کشورهای اسلامی برانگیخت، مراجع تقلید شیعیان در کشورمان نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۳

در همین ارتباط آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: حوزه علمیه بشدت این اقدام را محکوم می‌کند، زیرا حزب‌الله پشتیبان اسلام و مقاومت است و در برابر صهیونیست‌ها با قدرت ایستاده و این در حالی است که صهیونیست‌ها از مصوبه این شورا استقبال کردند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت اتحادیه عرب‌ و صهیونیست‌ها علیه اسلام ناب متحد شدند. به گزارش فارس، این مرجع تقلید دیروز در درس خارج فقه خود، با بیان این‌که در این شورا بتازگی حزب‌الله را تروریست معرفی کردند، افزود: دولت‌ها و حکومت‌های این شورا که خودشان داعشی و ‌تکفیری هستند، حزب‌الله لبنان را که جبهه مقاومت است،تروریست معرفی می‌کنند، در حالی که خودشان تروریست‌ساز، داعش‌ساز و بوکوحرام‌ساز هستند.

رژیم صهیونیستی، دبیرکل اتحادیه عرب شده است

آیت‌الله مکارم‌شیرازی، دیگر مرجع تقلید نیز در درس خارج فقه خود عنوان کرد: با توجه به این‌که گروهی از سران عرب، سرسخت‌ترین دشمن رژیم صهیونیستی یعنی حزب‌الله را تروریست نامیدند، می‌توان گفت اکنون رژیم صهیونیستی، دبیرکل اتحادیه عرب به طور غیررسمی است. وی با اشاره به مدعیان دروغی اسلام گفت: یکی از عجایب برخی از سران عرب این است که تصویب کردند حزب‌الله لبنان جزو گروه‌های تروریستی است؛ حزب‌اللهی که در تاریخ عرب شجاعت و شهامت آنها بی‌نظیر است و افسانه شکست‌ناپذیری رژیم‌صهیونیستی را درهم شکست. آیت‌الله مکارم‌شیرازی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از این مصوبه فورا استقبال کرد و گفت، این گروه از سران عرب پیشنهاد جالبی کردند؛ یکی از روزنامه‌های معروف نوشته بود، جمعیت سران عرب سرسپرده اسرائیل شدند. این مرجع تقلید تاکید کرد: آنها بدانند هرگز نمی‌توانند با مصوبات شرم‌آور، افتخارات حزب‌الله را پنهان کنند، حزب‌الله همچنان قهرمان می‌ماند و آنها نام ننگی برای خود به جای می‌گذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها