مدیرمسئول روزنامه کیهان که امروز به بیمارستان منتقل شده بود تحت مراقبت پزشکی و بستری است اما حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۸۸۸۰۲۶
حال شریعتمداری مساعد است

به گزارش جام جم انلاین ، کانال تلگرامی روزنامه کیهان در اطلاعیه ای اعلام کرد :

در پی انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر بیماری و بستری شدن مدیر مسئول روزنامه کیهان و تماس های مکرر مومنین در پی جویی وضعیت سلامت ایشان،به اطلاع میرساند؛

صبح امروز و همزمان با مراسم هفتگی زیارت عاشورای موسسه کیهان،حال عمومی حاج حسین شریعتمداری نامساعد شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

پس از انجام آزمایش های اولیه،اختلال درفشار خون بعنوان عامل رخداد چنین وضعی تشخیص داده شد . به لطف الهی و اقدامات مفید پزشکان،مشکل بر طرف و ایشان قصد بازگشت به موسسه کیهان را داشتند که پزشکان توصیه به استراحت و انجام معاینات بیشتر نمودند.

اکنون حال عمومی ایشان مساعد است و در بخش عمومی یکی از بیمارستان های تهران بستری هستند و امور روزنامه مثل هر روز ،تحت نظر و اشراف ایشان در حال انجام است.

با تشکر از مراتب لطف مردم مومن و انقلابی،از همگان دعای خیر برای سلامت و طول عمر با برکت رهبر عزیز انقلاب و یاران با وفای او را مسالت داریم.

حسین شمسیان نیز با اشاره به طرح شایعاتی در باره وخامت حال حسین شریعتمداری در گفت وگو با ایسنا افزود : آقای شریعتمداری صبح امروز در مراسم زیارت عاشورا دچار کسالت شدند و پس از انتقال به بیمارستان بقیه الله مورد معاینه قرار گرفت و علت گرفتگی عروق عنوان شد و هم اکنون وی در سلامتی کامل به سر می برد و در حال مرخص شدن از بیمارستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها