تام کروز دوباره «جک ریچر» شد

دومین قسمت اکشن دلهره آور و ماجراجویانه «جک ریچر» برای بیست و یکم اکتبر سال جاری میلادی به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۹
تام کروز دوباره «جک ریچر» شد

به گزارش جام جم آنلاین ، قبل از این صحبت هایی بود که فیلم تازه تام کروز برای اواسط فصل تابستان و در زمان فصل داغ فیلم های پرسروصدا به نمایش درآید.

کروز در این فیلم برای دومین بار، در نقش کاراکتر جک ریچر ظاهر می شود که یک مامور ضدجاسوسی است و راهی یک ماموریت سخت و غیرممکن می شود.

فیلم نامه قسمت دوم که با نام «جک ریچر: هیچ وقت برنگرد» به روی پرده سینماها می رود، ریچارد ونک نوشته و آن را ادوارد زویک کارگردانی کرده است. کریستوفر مکواری کارگردان قسمت اول، مدیر تولید قسمت تازه است.

بخش اعظم صحنه های فیلم در منطقه نیواورلئان فیلم برداری شد و حدود 95 میلیون دلار صرف تولید آن شده است. نوول چند جلدی لی چایلد، الهام بخش داستان فیلم بوده و فیلم نامه دومین قسمت با نگاهی به هجدهمین جلد نوول چایلد نوشته شده است.

قسمت اول فیلم در سال 2012 به نمایش عمومی درآمد و 80 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد. فروش این اکشن ماجراجویانه در بقیه کشورهای جهان 218 میلیون دلار شد.

با وجود فروش کم «جک ریچر» در آمریکا، موفقیت بالای بین المللی آن باعث شد تا تهیه کنندگانش در کمپانی پارامونت به فکر تولید قسمت های بعدی آن بیفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها