لیگ یک بسکتبال در مراحل پایانی

بازی های برگزار نشده و اقتدار شهرداری دزفول در جنوب

بازی های لیگ یک بسکتبال به پلی آف رسید و تیم ها دیروز در نخستین دیدار خود حاضر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۵
بازی های برگزار نشده و اقتدار شهرداری دزفول در جنوب

جام جم ورزشی ، در این روز کاله صدرنشین گروه شمال به خاطر حاضر نشدن آدمیس میناب 20 بر صفر پیروز میدان اعلام شد و شیمیدر تیم دوم این گروه نیز برابر تیم هفتم گروه جنوب با نتیجه 75 بر 46 به برتری رسید. تیم مهرام به عنوان چهارمین تیم گروه شمال برابر شاهین اهواز 74 بر 61 پیروز شد.

در بین تیم های گروه جنوب اما برتری شهرداری دزفول ادامه پیدا کرد. این تیم با رضا محمدی منش این بار 93 بر 80 تیم ری را قزوین را مغلوب کرد تا همچنان به روند پیروزی هایش در لیگ یک ادامه دهد.

محمدی منش در نیمه راه به تیم دزفولی پیوست اما از شهرداری یک مدعی ساخت به طوری که تیمش در نیم فصل دوم بدون باخت در صدر رده بندی تیم های گروه جنوب قرار گرفت.

وی درباره شرایط تیمش در این رقابت ها گفت: ما در وهله نخست مرهون زحمات و حمایت های آقای کرمی نژاد ، شهردار دزفول و مدیر عامل باشگاه هستیم زیرا در تمامی شرایط از تیم حمایت کردند. کادر فنی با همراهی بچه های تیم هم قسم شدیم بازی ها را با بهترین نتایج تمام کنیم که خوشبختانه در نیم فصل دوم تاکنون این اتفاق افتاد و من از تیمم راضی هستم. تماشاگران دزفولی هم در راه موفقیت های تیم سنگ تمام گذاشتند. در ادامه کار سختی برابر رقبای مدعی مان داریم اما همچنان تلاش می کنیم تا نماینده شایسته ای برای بسکتبال خوزستان باشیم زیرا افق دیدمان ورود به رقابت های لیگ برتر و افزودن بر تعداد نماینده های شایسته بسکتبال خوزستان در سطح اول لیگ ایران است.

در بازی های دیگر دیروز ایستک کردستان 39بر50 مقابل پدافند رعد اصفهان بازی را واگذار کرد و هیات بسکتبال قم برابر نفت امیدیه 80بر77 شکست خورد.

پارسای مشهد برابر پتروشیمی بندرامام حاضر نشد تا دومین نتیجه با باخت فنی 20 بر صفر در این مرحله از بازی های لیگ یک ثبت شود.

این مرحله به صورت برنده دو از سه بازی بوده و زمان بازی دوم تیم ها سه شنبه اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها