چهره‌ها و نظرها

بارزانی: سرنوشت عراق در گرو اصلاحات است

رئیس اقلیم کردستان عراق نسبت به خطر گسترش فساد و هدر رفتن دارایی‌های عمومی و تاثیر آن بر ثبات این اقلیم هشدار داد.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۰

به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در دیدار شورای دستگاه قضایی، هیات شفاف‌سازی، دیوان نظارت دارایی و قضات متخصص، بر لزوم اجرای برنامه اصلاحات و مبارزه با فساد اداری تأکید کرد.

آمریکا و اروپا در معرض تهدید روسیه قرار دارند

فیلیپ بریدلاو، ژنرال ارشد ناتو روز سه شنبه به قانونگذاران آمریکا هشدار داد که روسیه در حال کمک به بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه است تا از این طریق بتواند بحران پناهندگی را به سلاحی علیه غرب تبدیل کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، بریدلاو گفت: سرازیر شدن وسیع مهاجران از کشور جنگ زده سوریه، کشـورهـــای اروپایی را بی‌ثبات خواهد کرد و این به نفع مسکو تمام شده است.

ابومرزوق: حماس در آشتی ملی جدی است

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در یادداشتی در روزنامه القدس العربی نوشت: حماس که برنده انتخابات شورای قانونگذاری است و دو سوم کرسی‌های پارلمان را در دست دارد، هر آنچه را در توان داشت برای پایان دادن به دو دستگی به کار برد، اما مشکل اصلی این است که حماس به عنوان شریک سیاسی پذیرفته نمی‌شود و این در حالی‌است که پایگاه سیاسی و مردمی دارد.

جنبلاط: پایان کار سوریه تجزیه یا فدرالی شدن است!

ولید جنبلاط در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: سرنوشت سوریه، تجزیه خواهد بود و دو طراح اصلی این بازی جهنمی، جان کری، وزیر خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف، همتای روس اوست.

وی افزود: خطوط نهایی این طرح کم‌کم براساس تحولات میدانی در حال مشخص شدن است و ملت سوریه در حالی کشته و آواره می‌شود که جهانیان به تماشا نشسته و اوضاع را از دور زیرنظر دارند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها