روز گذشته در جریان دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال که با برتری شیاطین سرخ همراه بود لوئیس فن خال سرمربی هلندی منچستری ها حرکتی از خود نشان داد که سوژه طنز رسانه های مختلف شده است.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۸
شوخی های خنده دار با حرکت عجیب سرمربی منچستریونایتد +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد برای اینکه به داور چهارم بازی تیمش برابر آرسنال تفهیم کند مهاجم آرسنال تمارض کرده است، حرکت بازیکن توپچی‌ها را تقلید کرد.

لوئیس فن‌خال که از شیرجه زدن الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی آرسنال در محوطه جریمه شیاطین سرخ عصبانی بود برای نشان دادن اعتراض خود به تمارض سانچس به سمت مایک دین، داور چهارم رفت و پس از مشاجره با او ناگهان خودش را به زمین انداخت تا حرکت مهاجم توپچی‌ها را تقلید کند.

این حرکت سرمربی هلندی شیاطین سرخ با تشویق گسترده هواداران من‌یونایتد میزبان همراه بود و آنها را به وجد آورد. هرچند حرکت فن‌خال 64 ساله نتوانست نظر دین را جلب کند.

البته به فاصله کمی از این حرکت فن خال، در فضای مجازی حسابی با این اتفاق شوخی شده است. تصاویری که در ادامه می بینید بخشی از این شوخی های اینترنتی با حرکت فن خال در جریان دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها