نواک جوکوویچ 28 ساله اعلام کرد که بردهای پیاپی برای او بسیار مهم‌ است، اما او را مغرور نخواهند کرد. او در پنج مسابقات اصلی و مهم اخیر، چهار بار قهرمان شده است.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۹

جوکوویچ در این‌باره به خبرنگاران گفت: مردم درباره این مساله صحبت می‌کنند، اما همچنان می‌خواهم راه و فلسفه همیشگی را ادامه دهم که تمرکز روی مسابقات بعدی است. تلاش می‌کنم بیش از حد مغرور نشوم؛ زیرا برای تنیس‌بازان دیگر احترام قائلم. در اوج فعالیت حر‌فه‌ای خود هستم. تلاش می‌کنم تا از این فرصت استفاده کنم و به جام‌های بیشتری دست پیدا کنم.

جوکوویچ در 35 مسابقه آخرش در گرنداسلم در 34 مسابقه پیروز شده است. به ‌این‌ ترتیب احتمالا او می‌تواند رکورد 17 قهرمانی راجر فدرر در مسابقات گرنداسلم را بشکند. با وجود این که جوکوویچ رقیبان سرسختی همچون اندی ماری و رافائل نادال دارد، می‌خواهد در مسابقات رولان گاروس 2016 نیز به قهرمانی برسد.

البته جوکوویچ ممکن است بتواند رکورد راد لاور در سال 1969 را بشکند. لاور اولین کسی بود که توانست در تمامی مسابقات گرنداسلم یک سال قهرمان شود. جوکوویچ افزود: تلاش می‌کنم در هر تورنمنتی با خوش‌بینی شرکت کنم. فکر می‌کنم می‌توانم در هر مسابقه‌ای پیروز شوم و در مقابل هر کسی در زمین بازی کنم.

به گزارش ایسنا، بزرگ‌ترین چالش جوکوویچ در مسابقات دبی احتمالا استن واورینکا خواهد بود. واورینکا درباره جوکوویچ گفت: او در سطح متفاوتی از دیگران بازی می‌کند. تنیس‌باز شماره یک جهان است. بنا‌بر‌این شکست دادنش سخت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها