دعوت مراجع عظام از مردم برای شرکت در انتخابات

آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات هفتم اسفند دعوت کردند.
کد خبر: ۸۸۳۵۷۸
دعوت مراجع عظام از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش جام جم آنلاین ، آیت الله مکارم شیرازی شرکت در انتخابات را شرعا واخلاقا لازم دانست و گفت: شرکت مردم در انتخابات میزان علاقه مندی آنها را به نظام و کشور نشان خواهد داد.

وی افزود: همانگونه که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن لرزه براندام دشمن افکند انشاالله این حماسه بار دیگر با حضور و شرکت حماسی مردم در انتخابات 7 اسفند تکرار خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی هم صبح امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم گفت: شرکت در انتخابات وظیفه دینی و اسلامی همه مردم است و نماد قدرت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه دینی و اسلامی همه مردم است، افزود: مشارکت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است چون مربوط به عظمت نظام اسلامی است.

آیت الله نوری همدانی افزود: مردم باید با حضور پرشور خود در انتخابات، قدرت و صلابت انقلاب اسلامی را به دشمنان اسلام و میهن نشان دهند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم مومنین را به تعقل و تدبر دعوت کرده است گفت: باید دقیق باشیم و با هماهنگی و اتحاد به افرادی رای دهیم که معتقد به انقلاب و نظام اسلامی و پاسدار خون شهیدان باشند.

آیت الله سبحانی هم بر حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند تاکید کرد.

آیت الله سبحانی، انتخابات هفتم اسفند را سرنوشت ساز خواند و تصریح کرد: براساس آموزه های قرآن کسانی را باید انتخاب کرد که از مبانی فکری و عملی نیرومند، معتقد واقعی به مبانی اسلام و اخلاق و امین باشند، فریب دیگران را نخورند و بتوانند برای کشور برنامه ریزی سازنده کنند.

وی افزود: امیدوارم مردم ایران همانند اجتماع شکوهمند بیست و دو بهمن ،در انتخابات شرکت و بدون توجه به هیاهوها ،دقت کنند و افراد واجد این شرایط و کسانی را که به هیچ شکل از اسلام و قانون تجاوز نمیکنند، برگزینند.

آیت الله سبحانی انتخابات هفت اسفند را سرنوشت ساز توصیف و ابراز امیدواری کرد این انتخابات همچون انتخابات گذشته پرشور و هیجان باشد.

آیت الله جوادی آملی هم در درس خارج فقه برحضورپرشور، حماسی و عقلی مردم همراه با انتخاب اصلح تاکید کرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو برحضورپرشور،حماسی و عقلی همراه با انتخاب اصلح از روی دانش، تفکر و عقل عملی مردم تاکید کرد و گفت: همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و افرادی را به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بفرستند که از هرلحاظ پاک باشند و بتوانند پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش برسانند.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها