گفت‌وگو با گونگ هیوجین بازیگر مجموعه «پاستا»

شخصیتم را در مجموعه دوست دارم

گونگ هیوجین 35 ساله که نقش اصلی مجموعه کره‌ای «پاستا» را بازی کرده، از بازیگران مطرح تلویزیون کشورش به حساب می‌آید. او از سال 1999 در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ظاهر شده و تا به‌حال با بیش از 15 مجموعه همکاری داشته است.
کد خبر: ۸۸۲۵۱۹
شخصیتم را در مجموعه دوست دارم

گونگ چند بار جایزه بهترین بازیگر زن تلویزیونی را گرفته که پاستا هم یکی از ‌آنهاست. این مجموعه هم‌اکنون از شبکه نمایش در حال پخش است.

پاستا اولین کار تلویزیونی‌تان پس از دو سال دوری از قاب کوچک است. چرا این مجموعه را برای کار انتخاب کردید؟

در این مدت فیلمنامه‌های زیادی را مطالعه کردم، اما پیدا کردن یک درام زیبا که رضایت خاطرم را فراهم کند،‌ کار بسیار سختی بود. پاستا یک درام سرگرم‌کننده است و شخصیت‌های خیلی خوبی هم دارد. شخصیتم را در این مجموعه دوست دارم. این کاراکتر براحتی می‌تواند توجه تماشاگر را جلب کند و مردم حامی‌اش هستند. بیننده خیلی راحت با او حس همذات‌پنداری و همدردی پیدا می‌کند. کارهایی که این آدم می‌کند و شجاعتی که به خرج می‌دهد، به دل تماشاگر می‌نشیند. سیر پیشرفت این شخصیت و تغییراتش در پایان ماجرا برای مردم جالب است. یکی از دلایل مهمی که پاستا را دوست دارم این است که داستان آن فقط درباره شخصیت‌محوری، زندگی و خوشبختی‌اش نیست. این داستان تلاش و مبارزه آدم‌ها برای دستیابی به خواسته‌های معقول را به نمایش می‌گذارد و این مهم‌ترین جنبه مجموعه است.

گفته‌اید در فیلم سینمایی بازی کرده‌اید تا جایزه‌ای بگیرید. از مجموعه پاستا چه چیزی به دست می‌آوردید؟

البته در مورد دلیل حضور در یک فیلم سینمایی تا حدودی داشتم شوخی می‌کردم!‌ اما در ارتباط با پاستا، امیدوار بودم بتواند انبوه تماشاگران را جذب خود کند و به مجموعه‌‌ای بسیار موفق و پربیننده تبدیل شود.

کار سر صحنه فیلمبرداری مجموعه چگونه بود؟

خیلی خوب. کارگردان پاستا اصلا از تکرار صحنه و فیلمبرداری مجدد امتناع نمی‌کرد. معمولا در یک کار تلویزیونی کره‌ای، به‌ندرت اتفاق می‌افتد یک صحنه چند بار تکرار و فیلمبرداری شود، اما این کار را کردیم! یک دلیلش این است که صحنه‌های آشپزخانه اصلا راحت نبود. در تمام مدت فیلمبرداری یک سرآشپز سرصحنه بود و نظارت کاملی بر کار آشپزی و نوع حضورمان در آشپزخانه داشت. در داستان مجموعه شخصیت من برای سه ‌سال دستیار سرآشپز بوده است. به همین دلیل، جلوی دوربین باید کارش را خیلی خوب و درست انجام می‌داد. حضور سرآشپز سر صحنه فیلمبرداری، کمک بسیار بزرگی به من کرد. برای خود من هم سکانس‌های آشپزخانه سخت بود.

پاستا پس از درام بسیار پربیننده «ملکه سیون دیوک» شما روی آنتن رفت. موفقیت این مجموعه برایتان سخت نبود؟

خیر، یک‌جورهایی هم بهتر شد که این اتفاق افتاد. البته ابتدای کار کمی نگران بودم و نمی‌دانستم واکنش تماشاگران به پاستا چه خواهد بود. از آنجا که حال و هوای این دو مجموعه از یکدیگر متفاوت بود، جای نگرانی زیادی نبود. تهیه‌کنندگان هر دو مجموعه در شبکه ام‌بی‌سی خیلی خوب می‌دانند نمایش‌های تلویزیونی‌شان را چگونه تولید کنند که بینندگان زیادی را به سمت خود بکشاند.

مترجم: مهبد آستانی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها