تلخ و شیرین‌های هفته گذشته

غرق شدن پسر 9 ساله در رودخانه سزار

پسر 9 ساله بر اثر غرق شدن در رودخانه سزار منطقه سپید دشت، به کام مرگ رفت .
کد خبر: ۸۸۱۶۵۷

سرهنگ حسین نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد دراین باره گفت: ساعت 19 و 10 دقیقه یکشنبه غرق شدن پسری 9 ساله در روستای بوکدر منطقه سپید دشت به پلیس گزارش شد. ماموران انتظامی همراه امدادگران در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند مهدی که ساکن روستای بوکدر بوده دور از چشم والدینش به کنار رودخانه سزار رفته که هنگام بازی به داخل رودخانه افتاده و غرق شده است. امدادگران با ورود به رودخانه جسد او را از آب خارج کردند.

دستگیری رمال 70 ساله

زن سالخورده که به بهانه بخت‌گشایی و حل مشکلات، وجوه کلانی از مردم می‌گرفت توسط پلیس دستگیر شد. در بازرسی از خانه این زن به غیر از ادوات رمالی، 13 میلیون تومان پول نقد کشف شد.

در پی تماس‌های مردمی در رابطه با رمالی زنی در شهر یزد، ماموران پلیس امنیت وارد عمل شده و تحقیقات را در این باره آغاز کردند. ماموران برای اطمینان از موضوع و بررسی صحت و سقم ماجرا، تحت عنوان مشتری وارد خانه زن کهنسال شده و با بررسی‌های صورت گرفته و اطمینان از کلاهبرداری‌های این زن به بهانه رمالی، با دستور مقام قضایی او را بازداشت کردند. متهم که زن
70 ساله است، تحت عنوان بخت‌گشایی و حل مشکلات از افراد ساده‌لوح اخاذی کرده و در بسیاری از موارد به جای حل مشکل باعث ایجاد مشکلات دیگر شده بود. در بازرسی از مخفیگاه این زن 15 جلد کتاب رمالی، 200 برگه دست نوشته مربوط به رمالی، 15 دست ظروف چینی مختص این کار و 13 میلیون تومان پول نقد کشف شد.

سرگرمی دردسرساز در تلگرام

مردی که برای تفریح و سرگرمی تصاویر غیر‌اخلاقی را در تلگرام منتشر می‌کرد، دستگیرشد.

چند روز پیش ماموران پلیس فتای استان مرکزی هنگام رصد در فضای مجازی متوجه فعالیت مردی شدند که در تلگرام عکس‌های غیر‌اخلاقی منتشر می‌کند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی و ادامه تحقیقات مشخص شد مردی که این عکس‌ها را منتشر می‌کند در شهرستان کمیجان ساکن است. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و با هماهنگی ماموران پلیس امنیت شهرستان کمیجان متهم فراری دستگیر شد. او با انتقال به اداره پلیس، بازجویی و مدعی شد که هدفش از انتشار عکس‌های غیر‌اخلاقی در تلگرام فقط سرگرمی و عضو شدن افراد در گروهش بوده است و قصد دیگری نداشته و گمان نمی‌کرده انتشار این عکس‌های غیر‌اخلاقی وی را به دردسر بیندازد.

یک متهم قتل بانکدار ایرانی تبرئه شد

دادگاه تجدیدنظر مالزی روز جمعه چو سیانگ چی، یک متهم به قتل بانکدار ایرانی و موسس «ای.ام بانک» این کشور را تبرئه کرد. دادگاه تجدیدنظر مالزی این متهم 48 ساله و راننده تاکسی را که به دلیل همراه داشتن یک هفت تیر و چهار گلوله متهم به مشارکت در قتل حسین احمدنژادی، بنیانگذار ای.ام.بانک شده بود، تبرئه کرد. حسین احمدنژادی، بانکدار 75 ساله ایرانی 7 مرداد 92 در حالی که همراه همسرش از پارکینگ یک معبد چینی در کوالالامپور خارج می‌شد، کشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها