با حضور رئیس رسانه ملی صورت گرفت

افتتاح شبکه تهران اولین شبکه تولیدی HD کشور

شبکه تلویزیونی «تهران» شب‌گذشته با حضور دکتر محمد سرافراز رئیس رسانه ملی، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، معاونان رسانه ملی و مدیران حوزه شهری افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۰۲

به گزارش خبرنگار جام جم، دکتر محمد سرافراز رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت: در یک سال گذشته چهره شبکه پنج اقتصادی شده و به این شبکه ماموریت اقتصادی واگذار شده است بنابراین جای شبکه تهران برای مردم این شهر خالی بوده است.

به گفته دکتر سرافراز مهمترین بهانه افتتاح این شبکه انتخابات پیش روست که ضرورت دارد مسئولان از شبکه های استانی با مردم سخن بگویند. ماموریت شبکه تهران عبارت است از: فعالیت در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اطلاع رسانی. رئیس رسانه ملی با تاکید بر این که مردم پایتخت باید در سریعترین زمان از رویدادهای اطرافشان مانند رویدادهای ترافیکی و محیط زیستی مطلع شوند، گفت: این شبکه منظومه ای از اخبار را برای مردم تهران پخش می کند.

وی توضیح داد: شبکه تهران از فناوری های نوین، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها برای ارائه خدمات بهتر بهره می برد. ساختار این شبکه متفاوت و براساس استفاده از فناوری‌های جدید رسانه ای (HD) است.

دکتر سرافراز اضافه کرد: ساختار شبکه تهران چابک است یعنی با نیروی انسانی کم، کارآمد، جوان و مدیرانی جوان اداره می شود. همچنین این شبکه مجری محور است و در تمام بخش ها مجری حضور دارد.

به گفته دکتر سرافراز این شبکه دو استودیو و یک واحد سیار دارد و اولین شبکه تولیدی HD کشور محسوب می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد تا در آینده‌ای نزدیک همه شبکه ها به سمت HD پیش برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها