در این فیلم دو بازیگر قدیمی احتیاج بود که یکی از آنها من هستم و دیگری مجید مظفری. او درباره شرایط جسمیاش اظهار کرد: با توجه به این که هنوز در حرکت مشکل دارم آنگونه که خودم میخواهم و انتظار دارم، نمیتوانم ایفای نقش کنم. در این میان فقط پیمان قاسمخانی به من اعتماد کرد و بعد از گذراندن بیماریام این نقش را به من پیشنهاد داد. میخواهم به این نکته تأکید کنم که مسئولان بیوفایی کردند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند