قتل مامور سد معبر شهرداری گرگان

دو مرد پس از درگیری با مامور سد معبر یکی از شهرداری‌های گرگان، او را با ضربه‌های چاقو ازپای در آوردند.
کد خبر: ۸۷۳۷۱۶

ساعت 17 شنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر گرگان تماس گرفت و از زخمی شدن مردی در بلوار شهید کلانتری گرگان خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند او براثر ضربه‌های چاقو بشدت زخمی شده است. ماموران با اورژانس تماس گرفتند و دقایقی بعد امدادگران با حضور در محل، در حال انتقال او به بیمارستان بودند که مرد مجروح به دلیل شدت خونریزی در میانه راه تسلیم مرگ شد.

با گزارش وقوع این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، تحقیقات پلیس برای مشخص شدن هویت مقتول و رازگشایی از این جنایت آغاز شد. در ادامه با تحقیق از شاهدان این جنایت مشخص شد مقتول مامور واحد خدمات شهری ناحیه3 شهرداری گرگان بوده که عصر روز حادثه هنگام برخورد با دستفروشان سد معبر، به یک راننده وانت‌بار اعتراض کرده و از او خواسته تا محل را ترک کند که او با وی درگیر شده است. بعد از رفتن راننده وانت‌بار از محل مورد نظر، دو مرد که سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت بوده‌اند، به مامور سد معبر حمله و او را با ضربه‌های چاقو زخمی کرده و گریخته‌اند.

با مشخصاتی که شاهدان جنایت در اختیار پلیس قرار دادند، چهره‌نگاری از این افراد انجام شد و آنها به اتهام دست‌داشتن در این جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها