ائتلاف کشورهای عربی علیه فوتبال ایران؟

توطئه خزنده سعودی ها برای فوتبال ایران

تلاش همه جانبه دولت سعودی برای تحریم کردن فوتبال ایران آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۱
توطئه خزنده سعودی ها برای فوتبال ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، تنش سیاسی بین ایران و عربستان بهترین دستاویز برای مسئولان فوتبال عربستان سعودی شده تا با حذف ایران از سطح رقابت های آسیایی فرصت بهتری برای رسیدن به اهداف خود داشته باشند.

ابتدا اعلام شد که کلیه باشگاه های سعودی در خاک ایران به میدان نخواهند رفت و حالا خبر می رسد که تلاش همه جانبه دولت سعودی برای تشکیل ائتلاف کشورهای عربی علیه فوتبال ایران آغاز شده است.

تلاش های مسئولان فوتبالی دولت سعودی برای تحریک کشورهای عربی به خصوص قطر آغاز شده است. قطر که میزبانی جام جهانی 2022 را بر عهده دارد هنوز به خواسته سعودی ها تن نداده است اما ممکن است در روزهای آینده اتفاقاتی بیفتد که موقعیت بازیکنان ایرانی شاغل در این لیگ را نیز به مخاطره بیندازد.

تشکیل مثلث سعودی-قطر- امارات علیه فوتبال ایران اتفاقی قابل پیش بینی است. اماراتی ها که پیش از این واکنش منفی خود را به فوتبال ایران نشان داده بودند و حالا نوبت قطر است. قطری ها ممکن است با تحریک سعودی تصمیم بگیرند دیگر تیم های خود را برای برگزاری مسابقه به خاک ایران نفرستند.

البته قطر پایان ماجرا نخواهد بود. سایر کشورهای عربی نیز از سوی دولت سعودی در حال تحریک شدن هستند و ممکن است در روزهای آینده اتفاقات دیگری هم بیفتد.

در حالی که شعار فوتبال بدون سیاست در تمام فوتبال دنیا جریان دارد سعودی ها بدون توجه به این موضوع بسیار مهم و نادیده گرفتن این اصل سیاست را آنچنان با فوتبال درآمیخته اند که در این میان ممکن است باشگاه های ایرانی بیشترین آسیب را ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها