jamejamnashriyat
کد خبر: ۸۷۰۸۸۵   ۱۹ دی ۱۳۹۴  |  ۰۰:۰۱

یک شهروند/ علت افزایش عوارض اتوبان قزوین ـ زنجان چیست؟

یک شهروند از تهران/ از مسئولان ذی‌ربط در دولت می‌خواهیم بعد از رفع تحریم‌ها با خرید هواپیماهای نو و جایگزینی با هواپیماهای فرسوده، کاری کنند تا ترس مردم از هواپیما ریخته شود.

تکلم‌منش/ علت تاخیر پرداخت حقوق مستمری‌بگیران تا بیش از ده روز چیست؟

یک شهروند از خوزستان/ کارشناسانی که پیشنهاد تغییر تقویم آموزشی مدارس را می‌دهند آیا تاکنون در تابستان به شهرهای جنوبی کشور که گرما بیداد می‌کند آمده‌اند؟

جوابیه/ در پی درج پیامی در 29 آذرماه در ستون حق با شماست تحت عنوان «برخورد قانونی با توقف‌های دوبله» روابط‌عمومی شهرداری منطقه 13 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: برخورد با توقف‌های دوبله جزو وظایف پلیس راهور است که در این راستا مکاتبه و هماهنگی لازم از سوی شهرداری منطقه 13 برای رفع مشکل ترافیکی خیابان بلال حبشی با این مرکز صورت گرفت.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 26 آذرماه تحت عنوان «ودیعه کارت‌ها چه شد؟» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: امور مربوط به فروش، شارژ و پشتیبانی از کارت‌بلیت‌های اعتباری از سال 89 به شرکت پیمانکار توسن واگذار شده و شرکت بهره‌برداری مترو در این امور دخالتی نداشته و تنها پذیرنده بلیت‌های اعتباری است. گفتنی است که پس از استعلام، مسئولان شرکت یادشده اعلام کردند ودیعه کارت‌های فروخته‌شده در صورت سالم بودن وضعیت ظاهری و خوانده شدن کارت توسط دستگاه مخصوص، به مسافران محترم در قالب وجه نقد یا شارژ عودت می‌شود.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر