رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

اقدامات درست در برابر اعمال نادرست آمریکا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یکی از کشورها بخواهد در برجام خدشه وارد کند، حتما منزوی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۹۱
اقدامات درست در برابر اعمال نادرست آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین ، علی لاریجانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بوشهر گفت‌: ما راهی را انتخاب کرده‌ایم که این راه هیچ وقت ضرری در آن نیست. ایران از دانش موثری در حوزه فناوری صلح آمیز هسته‌ای برخوردار است که با جار و جنجال نمی‌شود آن را از ملت حذف کرد.

وی تصریح کرد: وقتی پیشنهاد مذاکره داده شد، چون ایران در جای مستحکمی ایستاده بود مذاکرات را پذیرفت و مذاکرات با حضور شش کشور و اتحادیه اروپا به سرانجام رسید و سند روشنی از تعهدات طرف‌ها، امضا شد.حالا اگر یکی از کشورها بخواهد در این سند خدشه وارد کند، حتما منزوی خواهد شد و دیگر کشورها به او ایراد خواهند گرفت. کما این که نسبت به همین بند قانون بودجه آمریکا درباره روادید ایران، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها اعتراض کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این رفتارها برای آنها سرانجامی نخواهد داشت ضمن این ‌که ایران هم با صبر و متانت فکر می‌کند و اقدامات لازم را انجام می‌دهد که نمونه‌اش کاری بود که رئیس جمهور کشورمان انجام داد و اعلام کرد که ایران راه خود را در زمینه فناوری‌های موشکی ادامه می دهد و آن را گسترش خواهد داد.

لاریجانی افزود: برای اقدامات دیگر هم فکرهایی شده است؛ چه در برنامه چه در بودجه یا طرح‌ها و لوایح جداگانه این آمادگی وجود دارد که در برابر اقدامات نادرست آنها اقدامات درست صورت گیرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از حضور در استان بوشهر، هدف خود را از این سفر علاوه بر ادای احترام به شهدا و شرکت در یادواره شهید صادق گنجی، بررسی تحولات اقتصادی استان بوشهر و ارزیابی آمادگی و نیازهای این استان برای برنامه ششم توسعه عنوان کرد.

لاریجانی برای حضور در یادواره «شهید صادق گنجی؛ شهید بیداری اسلامی و مبارزه با جریان‌های تکفیری» راهی برازجان شهر این شهید گرانقدر شد.

وی سپس به بوشهر باز می‌گردد و در جلسه شورای اداری استان بوشهر حضور خواهد یافت.
شهید صادق گنجی سفیر فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان از اولین شهدای راه بیداری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و افشاگر چهره نفاق در منطقه به شمار می رود که در بیست و هشتم آذر سال 69 به دست گروه افراطی سپاه صحابه در لاهور پاکستان به درجه شهادت نایل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها