١٠ دی ، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تبلیغات است.
کد خبر: ۸۶۷۵۴۸
10 دی ، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تبلیغات

علاقه مندان به حضور در بخش مسابقه نخستین دوره جشنواره ملی تبلیغات، حداکثر تا 10 دی می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

روابط عمومی و شرکت تبلیغاتی داوطلب و علاقه مند به حضور در بخش مسابقه نخستین دوره جشنواره ملی تبلیغات، حداکثر تا 10 دی می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.دبیرخانه جشنواره ملی تبلیغات اعلام کرد علاقه مندان به حضور در این جشنواره از هم اینک تا 10 دیماه سالجاری فرصت دارند تا آثار خود را برای بررسی و داوری به دبیرخانه ارسال کنند.

براین اساس ، علاقه مندان می توانند در هر موضوع ، حداکثر دو اثر را ارائه کنند. ضمناً در بخش اصلی مسابقه 18 موضوع و در بخش جنبی نیز دو موضوع مورد بررسی قرار خواهند گرفت.با هم متن کامل فراخوان بخش مسابقه جشنواره را با هم مرور می کنیم.

«جشنواره ملی تبلیغات» به عنوان یک رویداد علمی، هنری و رقابتی سالم با هدف معرفی و تقدیر از الگوها و آثار برتر تبلیغاتی، ارتقای کیفیت تولیدات تبلیغاتی و بهینه سازی هزینه های تبلیغاتی در کشور، نخستین دوره خود را در روزهای 20 – 19 دیماه سال 1394 برگزار خواهد کرد.

بخش های مسابقه

دراین دوره ، فرآیند داوری و مسابقه جشنواره در بخش اصلی و جنبی به قرار زیر برگزار خواهد شد :

الف ) بخش اصلی :

• محورها :
1 – طراحی کمپین های تبلیغاتی و سنجش اثر بخشی تبلیغات
2 – تبلیغات اینترنتی و هوشمند

• موضوعات :
1 - کمپین های آنلاین 2 - بنر 3 - وب 4 - شبکه های اجتماعی و . . .
3 – تبلیغات محیطی :

• موضوعات :
1 - بیلبورد 2 - سازه های شهری 3 - تبلیغات تلویزیونی شهری 4 – استند 5 - بنر تبلیغاتی 6 - پوستر

4 – تبلیغات پخشی :
• موضوعات :

1 - آگهی تلویزیونی 2 - آگهی رادیویی 3 - فیلم بلند 4 - فیلم کوتاه 5 – انیمیشن 6 - فیلم سینمایی 7 - سریال تلویزیونی 8 - فیلم مستند / صنعتی

5 – تبلیغات چاپی :
• موضوع :
آگهی مطبوعاتی
6 – سایر اشکال تبلیغات : اسپانسرینگ ، هدایای تبلیغاتی ، CD ، DVD ، تبلیغات بر روی لباس
تذکر : ارسال فهرست هدایای تبلیغاتی همراه با نمونه ها برای ملاحظه داوران ضروری است.
ب - بخش جنبی :
در نخستین دوره جشنواره ، در بخش جنبی ، دونوع کار تبلیغاتی مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت :
• محورها :
1 – سرود سازمانی
2 – شعار سازمانی و تبلیغاتی
** مهلت ارسال آثار
آخرین مهلت ارسال آثار توسط روابط عمومی ها ، سازمان ها ، بانک ها ، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های تبلیغاتی 10 دیماه خواهد بود.

نحوه ارسال آثار

علاقه مندان به شرکت در بخش مسابقه جشنواره ملی تبلیغات می توانند از هر نوع کار تبلیغاتی مربوط به سال 1393 ، صرفاً دواثر مورد نظرخود را که در واقع بهترین آثار هستند ، برای دبیرخانه ارسال کنند. از آنجا که تمام یا بخشی از آثار برتر در روز معرفی ، اکران خواهند شد ، بنابراین درصورت تصویری یا صوتی بودن باید از کیفیت مطلوب برای پخش برخوردار باشند.

چند یادآوری :
1 - آثار ارسالی باید طی نامه رسمی و به صورت حضوری توسط نماینده شرکت کننده ( یا با ارائه معرفی نامه کتبی ) به صورت حضوری به دبیرخانه تحویل و رسید دریافت شود.

2 – شرکت های تبلیغاتی در صورتی می توانند مستقیماً آثار خود را در بخش مسابقه شرکت دهند که سفارش دهنده رأساً شرکت نکند و اجازه کتبی آن را به شرکت تبلیغاتی بدهد.

شهریه مشارکت در بخش مسابقه

شهریه مشارکت در بخش مسابقه حداقل 80 میلیون ریال (یک تا 8 موضوع) ، 120 میلیون ریال ( درصورت ارسال یک نمونه از هر موضوع ) و 180 میلیون ریال ( درصورت ارسال دو نمونه از هر موضوع ) خواهد بود.

علاقه مندان می توانند تصویر فیش بانکی پرداخت شهریه را به همراه آثار قابل ارسال، به نشانی تهران – میدان توحید – خیابان شهید طوسی – پلاک 100 – واحد 3 – موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان تحویل دهند.

نحوه تقدیر از آثار برتر:

«جشنواره ملی تبلیغات» به بهترین اثر «شاهین طلایی»، به اثر دوم، «شاهین نقره ای» وبه اثر سوم"گواهینامه اثر برگزیده" اعطاء خواهد کرد.

زمان معرفی آثار برتر

آثار برگزیده بعدازظهر روز یکشنبه 20 دیماه طی مراسمی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ، اکران و معرفی خواهند شد.

*علاقه مندان به حضور در این جشنواره از هم اینک تا 10 دیماه سالجاری فرصت دارند تا آثار خود را برای بررسی و داوری به دبیرخانه ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها