همنوازی هنرمندان 8 کشور در جشنواره «پیامبر مهربانی»

جشنواره بین‌المللی موسیقی «پیامبر مهربانی» با حضور هنرمندانی از هشت کشور و هنرمندانی از هشت استان از چهارم تا هفتم دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۷
همنوازی هنرمندان 8 کشور در جشنواره «پیامبر مهربانی»

به گزارش جام جم آنلاین ، جشنواره بین‌المللی موسیقی «پیامبر مهربانی» با حضور هنرمندانی از کشورهای ایران، افغانستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، عراق، تاجیکستان و مراکش از چهارم تا هفتم دی‌ماه برگزار می‌شود.

گروه‌های موسیقی از استان‌های کردستان، لرستان، خراسان، گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، بوشهر و آذربایجان شرقی نیز در این جشنواره حضور دارند.

در مدت برگزاری این جشنواره، گروه‌های داخلی و بین‌المللی در فرهنگسراهای ارسباران، اندیشه، بهمن (سالن نغمه)، ابن‌ سینا و خاوران هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ اجرای برنامه خواهند داشت. اختتامیه جشنواره نیز هفتم دی‌ماه در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن با حضور همه گروه‌های موسیقی روی صحنه و اجرای رپرتوآر وحدت برگزار می‌شود. همچنین آلبوم موسیقی شامل آثار هنرمندان هند و پاکستان با موضوع پیامبر مهربانی رونمایی می‌شود.

سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران سال گذشته جشنواره بین‌المللی آوای غدیر را با شرکت عاشیق‌هایی از کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها