تعلیق پروازهای کویت به نیویورک و لندن

شرکت خطوط هوایی کویت به‌دلیل مخالفت با حمل سرنشینان رژیم صهیونیستی، پروازهای خود بین فرودگاه نیویورک و لندن را به حالت تعلیق در آورد.
کد خبر: ۸۶۵۰۶۸
تعلیق پروازهای کویت به نیویورک و لندن

به گزارش القدس العربی، مقامات آمریکایی روز چهارشنبه اعلام کردند که شرکت خطوط هوایی کویت «کویت ایرلاین» به دلیل مخالفت با حمل سرنشینان رژیم صهیونیستی، پروازهای خود بین فرودگاه نیویورک و فرودگاه هیترو در لندن را به تعلیق در آورده است.

وزارت حمل و نقل آمریکا در ماه سبتامبر گذشته طی نامه ای به کویت ایرلاین از این شرکت خواسته بود به تبعیضی که برای سرنشینان اسرائیلی قائل شده است، خاتمه دهد.

در این نامه آمده بود که شرکت خطوط هوایی کویت به دلیل فعالیت بین فرودگاه نیویورک و لندن از تسهیلات و مزایایی بهره مند شده است و بنابراین باید به قوانین آمریکا مبتنی بر عدم تبعیض غیر منطقی در فعالیتهای مربوط به حمل و نقل هوایی احترام بگذارد.

سخنگوی وزارت حمل و نقل آمریکا روز چهارشنبه گفت که شرکت خطوط هوایی کویت در جواب این نامه تصمیم خود مبنی بر تعلیق کار بین نیویورک و لندن را اعلام کرد.

این قضیه به مخالفت شرکت خطوط هوایی کویت به صدور بلیط برای یک شهرک نشین صهیونیست در سال 2013 بر می گردد.

بعد از اینکه شرکتهای آمریکایی با کویت ایرلاین در این زمینه مذاکره کردند، این شرکت کویتی به آنها اعلام کرد که تابع قوانین کویت مبنی بر ممنوعیت هرگونه روابط تجاری با نهادها یا اشخاصی که در سرزمینهای اشغالی زندگی می کنند یا تابعیت اسرائیلی دارند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها