فردا 16 آذر، روز دانشجوست و همچون سال‌های گذشته، در دانشگاه‌های مختلف با برگزاری مراسمی این روز گرامی داشته می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۰۰۶

مسئولان و چهره‌های سیاسی نیز با حضور در دانشگاه‌ها به سخنرانی درباره مسائل روز خواهند پرداخت. در همین زمینه آن‌طور که خبرگزاری‌ها گزارش کرده‌اند، رئیس‌جمهور برای شرکت در مراسم روز دانشجو به دانشگاه شریف می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با اعلام این خبر افزود: در این مراسم شماری از دانشجویان به بیان دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت. وی با اشاره به این‌که در این مراسم تعدادی از دانشجویان برتر و برگزیده جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز حضور خواهند داشت؛ گفت: بخشی از این مراسم مستقیم از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

اما آن‌طور که خبرگزاری فارس گزارش کرده است، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف هم به مناسبت 16 آذر و گرامیداشت روز دانشجو، نشستی را با حضور سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌کند.

بنابراین گزارش در این نشست خسرو معتضد هم سخنرانی خواهد کرد، جمشید جم، خواننده شعر معروف «یار دبستانی من» نیز اجرا خواهد داشت و در این مراسم صادق خرازی و سیدمحمود نبویان هم با هم مناظره خواهند کرد. این مراسم ساعت 13 فردا در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی نیز همزمان با روز دانشجو برنامه‌ای را با حضور عزت‌الله ضرغامی و با اجرای زنده حامد زمانی و کامران نجف‌زاده برگزار می‌کند.این مراسم ساعت 13 فردا در تالار ابوریحان این دانشگاه برگزار می‌شود. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی هم گفت: مراسم گرامیداشت روز دانشجو در این دانشگاه، فردا با حضور محسن رضایی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها