عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با جام جم آنلاین:

رسانه ملی نقش محوری در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی دارد

شتاب چرخ اقتصاد در رسانه ملی

پس از انتصاب مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه پنج به عنوان رئیس شورای اقتصاد ازسوی دکتر محمد سرافراز، دبیر شورای اقتصاد و مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی سازمان صدا و سیما معرفی شدند.
کد خبر: ۸۶۱۹۳۴

مجید زین العابدین، رئیس شورای اقتصاد صدا و سیما با موافقت رئیس رسانه ملی، در احکام جداگانه‌ای حجت الله عبدالملکی را به‌عنوان دبیر شورای اقتصاد و بیژن عبدی را به‌عنوان مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی منصوب کرد. زین‌العابدین این انتصاب‌ها را اقدامی در جهت اجرایی شدن اهداف و برنامه‌های شورای تخصصی اقتصاد در رسانه ملی دانست و به جام جم توضیح داد: با انتصاب دو مدیر در رسانه ملی به‌عنوان دبیر شورای اقتصاد و مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی، چرخ توجه به موضوعات اقتصادی در رسانه ملی شتاب بیشتری می‌گیرد. کمیته راهبردی گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در رسانه ملی پس از تصویب و ابلاغ برنامه‌های ملی یازده‌گانه در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی کشور با تمهید رئیس رسانه ملی تشکیل شده است تا علاوه بر هم افزایی و هماهنگی برنامه‌های اقتصادی رادیو و تلویزیون در جهت اقتصاد مقاومتی، فضای گفتمانی و اقناعی لازم را برای تشویق مردم و انعکاس و بررسی عملکرد دستگاه‌های دولتی در این زمینه فراهم آورد. به گفته رئیس شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما، ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی که مهر ماه امسال به منظور اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری راجع به اقتصاد مقاومتی و به‌استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون ایجاد شده، 11 برنامه ابلاغ کرده که یکی از آنها فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها