فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به فعالیت شبکه‌های منتسب به گروه‌های تروریستی چون داعش در فضای مجازی، اظهار کرد:‌ پلیس بر این فضا نظارت داشته و چنانچه اقدامات مجرمانه‌ای از سوی افراد داخل کشور در این زمینه انجام شود با آن برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۷۳

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون پارلمانی و امور حقوقی ناجا که در مقر مرکزی پلیس برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات حوزه فضای مجازی و فعالیت گروهی منتسب به داعش که با زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی چون تلگرام آغاز شده، اظهار کرد: درخصوص تهدیدات حوزه فضای مجازی، ناجا و دستگاه‌های امنیتی اشراف خوبی دارند به‌خصوص در مورد گروه‌های تروریستی که می‌خواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند این اشرافیت در سطح بالایی وجود دارد.

وی اضافه کرد: البته ممکن است برخی از گردانندگان این شبکه‌ها در خارج از کشور و برخی نیز در داخل باشند، اما پلیس این افراد را شناسایی کرده و در مرحله اول اقدام به توجیه آنان می‌کند و اگر این افراد از روی عمد یا از روی وابستگی دست به ایجاد چنین شبکه‌هایی زده باشند پلیس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری درباره فعالیت قرارگاه اربعین در سه مرز چزابه، شلمچه و مهران، خاطرنشان کرد: گیت‌ها و زیرساخت‌ها افزایش یافته است و در این خصوص آمادگی داریم.

داشتن گذرنامه برای خروج از مرز ضروری است و عوامل پلیس + 10 از آمادگی خوبی در این زمینه برخوردار هستند. به لطف الهی و هوشیاری دستگا‌ه‌های امنیتی ما، وضعیت امنیتی خوبی در کشور وجود دارد و دستگاه‌های امنیتی آمادگی برخورد قاطع با هر نوع تحرکی از جمله تهدیدات احتمالی داعش را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها