جام جم آنلاین از بی اطلاعی بانکها گزارش می دهد:

ابهام درمورد زمان اجرایی شدن طرح اعتباری خرید کالا

طرح کارتهای اعتباری هفته آینده اجرا می شود

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: جزئیات طرح کارت های اعتباری تا آخرین هفته نهایی و به روز می شود و قطعاً تا آخر هفته آینده اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۹
طرح کارتهای اعتباری هفته آینده اجرا می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، حبیب الله انصاری در نشستی خبری افزود: این طرح در مرحله اول با حقوق بگیران دولت و بازنشستگان کلید می خورد و با بقیه اقشار مردم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این طرح ادامه پیدا می کند و به مرحله نخست محدود نمی شود و حتی می تواند کل جامعه را پوشش دهد.

دبیر کل انجمن لوازم خانگی با اشاره به اینکه این طرح در خصوص لوازم با دوام خانگی خواهد بود گفت: لوازم خانگی باید تولیدات ملی و ساخت داخل باشد و کارخانه هایی که در این طرح شرکت دارند باید مجوز رسمی تولید را داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی از کالاهای معرفی شده در این طرح مشمول استاندارد اجباری است و کالاهای مشمول طرح باید خدمات پس از فروش داشته باشد.

انصاری با بیان اینکه نکات بیان شده محدود کننده حضور تولید کنندگان در این طرح است ،گفت: ‌مردم در انتخاب لوازم خانگی هیچ محدودیتی ندارند و هر نوع وسیله ای را که لازم داشته باشند می توانند خریداری کنند.

دبیر کل انجمن خانگی درباره رکود موجود در بازار لوازم خانگی اظهار داشت: متاسفانه در چهار ماه گذشته این بازار به شدت ساکن بوده است و با وجود اینکه امکان عرضه وجود داشت ، تقاضایی نبود.

وی درباره پیش بینی استقبال مردم از این طرح گفت: تعداد قابل توجهی از مردم در انتظار این طرح هستند و حتماً در این طرح متقاضی زیادی خواهد بود.

انصاری خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم این طرح ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها