رئیس حج و زیارت استان ایلام اعلام کرد: صدور ویزای اربعین حسینی در این استان برای زائران از دیروز آغاز و دفتر نمایندگی موقت کنسولی عراق به این منظور در ایلام راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۵

غلامرضا ممیز افزود: سه دفتر خدمات زیارتی در شهر ایلام و یک دفتر نیز در شهر مهران برای صدور ویزای زائران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که صدور ویزا برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات تا 6 آذر ادامه دارد، گفت: زائران باید برای دریافت ویزا با ارائه اصل گذرنامه و دو قطعه عکس به این دفترها مراجعه کنند و اگر در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور در عتبات مقدسه) ثبت‌نام کرده‌اند باید تصویر ثبت‌نام خود را نیز همراه داشته باشند.

رئیس حج و زیارت استان ایلام از زائران خواست درقالب گروه‌های پنج و ده نفره برای دریافت ویزای سفر به عراق از دفترهای خدمات زیارتی اقدام و از مراجعه انفرادی برای دریافت ویزا خودداری کنند. ممیز نرخ صدور ویزای عراق برای هر نفر را 30 دلار اعلام کرد و گفت: زائران باید برای دریافت ویزا به دفترهای خدمات زیارتی مورد نظر در شهر ایلام و مهران بروند و از مراجعه حضوری به دفاتر سازمان حج و زیارت استان خودداری کنند. / ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها