جام جم آنلاین: کانال 4 تلویزیون انگلیس، گزارشی از «محمد اموازی» معروف به «جان» جنایتکار معروف گروه تروریستی داعش منتشر کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۹۹
قصاب داعش در مدرسه‌ لندن

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این تصاویر مربوط به سال 2004 و هنگامی است که اموازی هنوز یک دانش آموز بود.این گزارش جمعه شب و پس از ادعای آمریکا مبنی بر کشته شدن محمد اموازی، منتشر شد.

آمریکا اعلام کرد که اموازی هنگام خروج از ساختمانی در رقه (مقر اصلی داعش در سوریه) به وسیله یک پهپاد هدف قرار گرفت.

در این گزارش آمده است که اموازی در کلاس به جای توجه به درس، مشغول بازی های ویدیویی بود.

وی در خارج از کلاس هم سعی می‌کند صورت خود را در مقابل دوربین بپوشاند. این شبکه توضیح داد که اموازی به عنوان یک دانش آموز خجالتی شناخته می‌شد.

زیباکلام: یادداشتم خودم را قبول ندارم

عضو هیأت علمی دانشگاه‌ تهران با بیان اینکه به پدیده‌ای به نام «استکبار» و «مستکبرین» اعتقاد ندارد و سفارت آمریکا را لانه جاسوسی نمی‌داند، گفت: یادداشتم در روزنامه آرمان را قبول ندارم.

به گزارش فارس، صادق زیباکلام یکی از چهره‌های آشنا و جنجالی است که با اظهارنظرهای عجیب‌وغریبش در مسائل مختلف غالباً موردتوجه برخی از رسانه‌های داخلی و بعضاً رسانه‌های معاند نظام است و اکثراً دست‌به‌قلم است و مطالبی را به‌عنوان دیدگاه و یا یادداشت در اختیار روزنامه‌های همفکرش می‌گذارد.

به گفته این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، مطالبی که از وی به‌عنوان مقاله در روزنامه‌ها منتشر می‌شود دو گروه است؛ یک گروه مطالبی است که خودم می‌نویسم و به مطبوعات ارسال می‌کنم نوع دوم هم حرف‌هایی است که به‌صورت تلفنی در اختیار خبرنگاران رسانه‌ها قرار می‌دهم و خودشان اقدام به تنظیم و انتشار آن به نام این‌جانب می‌کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا شما اصل یادداشتی را که در روزنامه آرمان با با عنوان «برجام و عدم فراموشی 13 آبان» به نقل از شما چاپ‌شده است را تکذیب می‌کنید؟ تأکید کرد: اگر در این یادداشت سفارت آمریکا از قول من لانه جاسوسی عنوان‌شده و موضوعی به نام استکبار و مستکبرین مطرح‌شده است من آن را قبول ندارم؛ نکاتی را قبول دارم که به شما عرض کردم.

شکایت عروس های داعشی از کیفیت سالن های زیبایی!

کیفیت پایین خدمات زیبایی ارائه شده به عروس های داعشی، شکایت آنها را به همراه داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب سایت روزنامه "میرر"، کیفیت نازل محصولات آرایشی در شهرهای تحت کنترل داعش، اعتراض عروس های داعشی و به ویژه عروس های غربی داعش را به همراه داشته است. در میان عروس های معترض داعشی، نام سالی جونز -- بیوه هکر معروف
داعش (جونید حسین) نیز به چشم می خورد.

علاوه بر کیفیت پایین محصولات آرایشی، خدمات ضعیف تلفن همراه، ساختمان های کثیف و مزاحمت های گاه و بیگاه تروریست های داعشی نیز کام عروس های غربی داعش را تلخ کرده است.

دامنه اعتراضات زنان داعشی از محصولات آرایشی بی کیفیت و استاندارد پایین زندگی در شهرهای تحت اشغال تروریست های داعش به شبکه های اجتماعی نظیر توییتر کشیده شده است. یک عروس داعشی با درج تصویر شامپویی در حساب شخصی توییتر خود از کیفیت پایین این محصول شکایت کرد.

آمارها حکایت از آن دارد که بیش از 4 هزار اروپایی عضو داعش هستند.از دلایل جذب اروپایی ها به گروه تروریستی داعش، تبلیغات سایبری، مشکلات مالی، جذب جوانان به اقدامات تحریک آمیز، وعده های مالی اغوا کننده و... عنوان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها