معاون صدای سازمان صدا و سیما از راه اندازی رادیو اربعین خبرداد و تاسیس آن را گامی برای انعکاس هرچه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین برشمرد.
کد خبر: ۸۵۵۲۵۲
رادیو اربعین از شنبه روی آنتن می رود

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، نسرین آبروانی گفت: با نزدیک شده به اربعین حسینی (ع) و به منظور پوشش هر چه بهتر اخبار و اطلاعات حضور گسترده زائران در این اجتماع عظیم، معاونت صدای رسانه ملی، شبکه رادیویی جدیدی را با عنوان «رادیو اربعین» از شنبه راه اندازی می کند.
وی افزود: ارسال گزارش هایی از این مراسم باشکوه، گفت و گو با عزاداران حسینی (ع) و انعکاس حال و هوای آنان، روایت واقعه بزرگ عاشورا برای شنوندگان و ارائه آخرین اقدامات دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان از جمله محورهای اصلی رادیو اربعین است.
معاونت صدا درباره اهداف راه اندازی شبکه رادیویی اربعین گفت: همراهی با زائران میلیونی هموطن و دیگر زائران فارسی زبان و همچنین اطلاع رسانی لحظه به لحظه و پوشش مداوم همه اخبار و اطلاعات و مطالب مربوط به تجمع میلیونی اربعین در کربلا و تدارکات لازم در طول راهپیمایی از اهداف این رادیو است.
وی با اشاره به محتوای معارفی، گزارشی، خبری و کارشناسی رادیو اربعین افزود: این رادیو از 18 روز قبل از اربعین یعنی 23 آبان به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد و دو روز بعد از همایش بزرگ اربعین حسینی به کار خود پایان می دهد.
آبروانی گفت: پخش این رادیو 24 ساعته است و در مسائل اجرایی، خدمات دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان به زائران را منعکس و نکات لازم در این سفر معنوی را نیز در قالب اخبار و گزارش های مختلف اطلاع رسانی می کند.
این رادیو از 23 آبان تا 13 آذر روی موج اف ام ردیف 95 و نیم مگاهرتز در تهران و استان های مرزی کشور و همچنین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها