رییس سازمان صداوسیما:

رادیو اربعین تجربه‌ای تازه است

رییس سازمان صداوسیما راه اندازی رادیو اربعین را ماموریتی ویژه برای مخاطبان خاص دانست که در صورت موفقیت قابل تعمیم به دوره ها و موضوعات دیگر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۰
رادیو اربعین تجربه‌ای تازه است

به گزارش جام جم سیما به نقل از مهر، محمد سرافراز امروز شنبه ۲۳ آبان با حضور نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی و همچنین رضا کوچک زاده مدیر رادیو اربعین و سایر مسئولان رادیو، شبکه رادیو اربعین را راه اندازی کرد.

وی در این مراسم درباره اهداف و ضرورت های راه اندازی رادیو اربعین گفت: رادیو اربعین در نوع خود شبکه‌ای جدید و تجربه ای تازه است که با هدفی مشخص و در یک زمان مشخص راه اندازی شده است.

رییس سازمان صداوسیما اضافه کرد: این شبکه رادیویی برای مخاطبان خاص و با ماموریت هایی خاص راه اندازی شده است و در طول تاریخ شبکه های رادیویی کارکردی بی نظیر دارد.

وی بیان کرد: این شبکه رادیویی در صورت موفقیت در سال های بعد نیز به کارش ادامه خواهد داد و حتی در موضوعات و دوره های دیگر قابل تعمیم خواهد بود.

سرافراز از اربعین به عنوان یک حادثه مهم در تاریخ یاد کرد و گفت: در سال‌های اخیر به دلیل استقبال گسترده مردم ایران از راپیمایی های اربعین و مراسم ویژه این ایام در عراق نیاز به راه اندازی یک شبکه رادیویی در دستور کار قرار گرفت.

رییس رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دنیای دیجیتال تغییراتی دایمی دارد و رسانه هم خود را با این تغییرات همراه می کند.

این رادیو روی موج اف ام ردیف 95.5 مگاهرتز و همچنین از طریق اپیلیکیشن رادیو تلفن همراه قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها