
به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، بکام که از پیش نماینده یونیسف بود، روز گذشته با حضور در یونیسف نپال، ساعاتی را در کنار کودکان نپالی بی سرپرست گذراند و عکسهایی از آن را در اینستاگرامش منتشر کرد. او درباره عکسها نوشت:" از وقت گذراندن با این بچه ها واقعا لذت بردم. انها واقعا ویژه هستند."

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند