نامش فرانک کیت است و 65 سال از زندگی خود را صرف زندگی با اسب ها کرده است. زندگی او چنان با اسب ها گره خورده که اخیرا یک تراژدی بزرگ رقم زد.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۱
اسبی که به ملاقات صاحب دم مرگش رفت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ،فرانک از زمانی که یک نوجوان بود کار کردن با اسب ها را آغاز کرد و کم کم پایش به رقابت های سوارکاری هم باز شد.

کیت در 80 سالگی به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت. راسل پسر این مرد می گوید :«پدرم از وقتی که 15 ساله بود با اسب ها سر و کار داشت. چیزی درباره اسب ها وجود نداشت که پدرم آن را نداند. »

در روزهای آخر حیات این پیرمرد وی در حالی که در بیمارستان بستری بود درخواست بسیار عجیبی را مطرح کرد. او گفت که می خواهد برای آخرین بار اسب محبوبش را که یک اسب زیبای پنج ساله به نام ارلی مورن بود را ببیند.

پسر فرانک کیت دراینباره نیز می گوید: «ارلی مورن اسبی بود پدرم خیلی دوستش داشت. متاسفانه حال او آنقدر بد بود که نتوانست به اصطبل برود. »

اما کارکنان بیمارستان وقتی دیدند شرایط بدنی فرانک کیت آنقدر بد است که نمی تواند به اصطبل برود اسب مزبور را به بیمارستان آوردند.

بیست و سوم اکتبر همین ماه کیت با سورپرایز بزرگ کارکنان بیمارستان روبرو شد. اسب محبوبش به بیمارستان آورده شده بود و همه چیز برای ملاقات بیرون از محوطه فراهم بود.

راسل خاطره ملاقات فرانک با ارلی مورن را اینگونه بازگو می کند:«پدرم گیج شده بود و به خاطر دیدن اسب محبوبش توانایی صحبت کردن نداشت. صادقانه می گویم که این به یادماندنی ترین لحظه عمر کاری پدرم با اسب ها بود. کسی در اطراف ما وجود نداشت که بابت دیدن این صحنه گریه نکند. »

فرانک کیت سه روز بعد فوت کرد، در حالی که به آرزویش هم رسیده بود. جالب است بدانید ارلی مورن در مراسم تشییع جنازه صاحبش شرکت کرد!

تصویری از این پیرمرد را در حالی می بینید که برای آخرین بار و در حالی که بر روی برانکارد قرار دارد برای همیشه با اسب محبوبش وداع می کند:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها