گفتگوی ویژه مظلومی با بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین روز سه‌شنبه این تیم دقایقی با بازیکنان پیرامون دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
کد خبر: ۸۵۰۲۴۴
گفتگوی ویژه مظلومی با بازیکنان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، اولین تمرین استقلال پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان بعدازظهر امروز در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.

* پرویز مظلومی با 15 دقیقه تاخیر در زمین شماره دو آمد که علت آن را جلسه‌اش در باشگاه برای دربی عنوان کرد.

* میلاد فخرالدینی به دلیل گرفتگی از ناحیه عضله پا تمرین نکرد و فقط چند دقیقه‌ای نرم‌دوی کرد.

* علی سامره مهاجم پیشین استقلال در تمرین حاضر شد و دقایقی با مظلومی صحبت کرد.

* حدود 15 تن از هواداران در زمین شماره دو حاضر شدند و ضمن تبریک به بازیکنان به خاطر برد شیرین آنها مقابل سپاهان با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* یک گروه فیلمبرداری از سایت فیفا در زمین شماره دو آزادی حضور داشت و در خصوص هیجانات دربی با کاپیتان و سرمربی استقلال صحبت کرد.

* طبق دستور کادر فنی، تمرین استقلال تا روز جمعه پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت و تماشاگران حق حضور در تمرین را ندارند.

* میلاد فخرالدینی دقایقی با صالح و مظلومی صحبت کرد و شرایط جسمانی خودش را برای این دو شرح داد.

* قبل از شروع تمرین مجید صالح دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از آنها بابت پیروزی مقابل سپاهان، از بازیکنان خواست با توجه به زمان کمی که تا دربی باقی مانده، تمرینات را با جدیت انجام داده و خود را آماده این دیدار حساس کند.

* پس از صحبت‌های صالح بازیکنان حدود 10 دقیقه دور زمین دویدند سپس آنهایی که روز گذشته مقابل سپاهان به طور کامل به میدان رفته بودند، از دیگر بازیکنان جدا شده و پس از انجام ریکاوری، زمین شماره دو را ترک کردند.

* سایر بازیکنان زیر نظر صالح و محمد نوازی به کارهای سرعتی و کششی پرداخته و سپس در آیتم بعدی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در بخش پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.

* در پایان این تمرین پرویز مظلومی دقایقی با بازیکنان پیرامون دیدار با پرسپولیس گفتگو کرد. این گفتگو دور از چشم خبرنگاران و در گوشه ای از زمین محل تمرین رخ داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه در ساعت 15 از هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها