نگاهی به برترین های این هفته لیگ برتر

از پیروزی های پر گل تا کام شیرین «استقلال» ها

جام جم ورزشی: باز هم پرونده جادوگری در فوتبال ایران باز شد. این پرونده از دیدار روز گذشته استقلال خوزستان و استقلال اهواز باز شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۲۱
سلام دوباره جادوگران و رمالان به لیگ برتر ایران!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، برنامه نود شب گذشته بخشی از این اتفاق را به تصویر کشید یعنی وقتی در نیمه خست دیدار استقلال خوزستان و استقلال اهواز یکی از بازیکنان تیم اهوازی تکه کاغذی را از درون دروازه تیم خوزستان بیرون کشید که روی آن ورد نوشته شده بود. خسوس سنگربان خوزستانی که در این دیدار گلی نخورد در پایان بازی به گزارشگر خوزستان گفت که این نامه دعایی برای محافظت بوده است و ربطی به جادو ندارد. اما مشخص است که با توجه به فحوای نوشته نکته ای بیش از آنچه که خسوس به آن اشاره می کرد در میان است.

این دروازه بان گفت مربی به آنها گفته برای محافظت همه یک دعای مذهبی را به همراه داشته باشند. استقلالی های خوزستان که امسال فوق العاده کار کرده اند حالا با این ماجرا ممکن است به حاشیه بروند و البته سرمربی دوست داشتنی آنها باید پاسخ بدهد داستان این تکه کاغذ با حروف فارسی در دروازه گلر برزیلی چیست؟

مشخص است که با وجود همه ممانعت ها جادوگران و رمالان کماکان به کار خود در فوتبال ایران ادامه می دهند. گویا برخوردهای قبلی اصلا بازدارنده نبوده است.

روز گذشته استقلال خوزستان با نتیجه چهار بر صفر تیم استقلال اهواز را شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها