نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا:

صدام و قذافی در قدرت می ماندند وضعیت بهتر می‌شد!

دونالد ترامپ ، کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت:جهان امروز وضعیت بهتری داشت اگر دیکتاتورهایی چون صدام حسین و معمر قذافی هنوز بر مسند قدرت باقی می ماندند.
کد خبر: ۸۴۹۸۶۸
صدام و قذافی در قدرت می ماندند وضعیت بهتر می‌شد!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس 24، این سرمایه دار بزرگ مسکن در آمریکا همچنین به سی ان ان گفت:آن دو دیکتاتور جنایاتی را با مردمانش مرتکب شدند اما حالا مرده اند. صدام حسین،رییس جمهور قبلی عراق در تهاجمی به رهبری آمریکا در 2003 سرنگون و 2006 اعدام شد ومعمر قذافی هم که برای 4 دهه بر مسند قدرت در لیبی بود نیز درعملیاتی تحت کنترل ناتو دراکتبر 2011 سرنگون و کشته شد .

ترامپ تصریح کرد:اما الان مردم در حال گرفتن سرهایشان برای بریده نشدن هستند اما کماکان از بین می‌روند .:هم اکنون لیبی در مصیبت و بدبختی، عراق و سوریه در فلاکت و درگیریها به سر می‌برند. این در کل خاورمیانه تسری پیدا کرده .این به خاطر سیاستهای اوباما و هیلاری کلینتون در خاورمیانه است که هم اکنون این منطقه در وضعیت انفجاری است .

این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه بهتر از آنهایی است که واشنگتن از آنها حمایت می‌کند.

وی تأکید کرد که سوریه بدون اسد سقوط می‌کند و به یک عراق و یا لیبی دیگر تبدیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها