فال

متولدین فروردین: کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست / در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست کمی سرگشته‌اید و تکلیف کار خود را نمی‌دانید. صبر کنید و عجله به خرج ندهید تا با تعقل بتوانید به نتیجه‌ای درست برسید. با بزرگ‌تری مشورت کنید.
کد خبر: ۸۴۹۸۱۲
فال

به گزارش جام جم آنلاین ،متولدین اردیبهشت: تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست/ دل سودازده از غصه دونیم افتادست

هدفی بزرگ دارید و برای آن تلاش می‌کنید، اما هنوز نتیجه‌ای قابل قبول نگرفته‌اید. ناامید نشوید، بزودی تلاش‌هایتان به بار خواهد نشست.

متولدین خرداد: اگرچه عرض هنر پیش یار بی‌ادبی است/ زبان خموش ولیکن دهان پرازعربی است

احساس می‌کنید در زندگی‌تان جای خیلی چیزها درست نیست و افراد بی‌لیاقت به جایی رسیده‌اند که سزاوارش نیستند. صبر کنید و قدم‌های خطا برندارید.

متولدین تیر: بلبلی برگ گلی خوشرنگ در منقار داشت/ واندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

عشق در زندگی‌تان خودنمایی می‌کند. شما گاهی نمی‌دانید در مقابل آن چه برخوردی نشان دهید و به نظرتان گاهی شرایط خوب و گاهی بد است. با خود خلوت کنید و به فکر عملکرد صحیح باشید.

متولدین مرداد: آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است/ یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است؟

در راه رسیدن به اهداف بزرگ‌تان تلاش زیادی کرده‌اید. شاید تاکنون نتیجه خاصی ندیده باشید، اما جای نگرانی نیست. بزودی شانس در خانه‌تان را می‌زند و روزهای شاد از راه می‌رسد.

متولدین شهریور: ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت/ وی مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

هدفمندید و دل به خواسته‌ای سپرده‌اید. تلاش فراوان می‌کنید، ولی همیشه عجول بودن نقطه ضعفتان بوده است. کمی صبوری به خرج دهید.

متولدین مهر: یا رب این شمع دل افروز کاشانه کیست/ جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

چیزی را می‌خواهید که خواهان فراوان دارد. شما باید صلاحیت و لیاقت خود را نشان دهید. درست عمل کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

متولدین آبان: آن پیک نامور که رسید از دیار دوست/ آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست

خبری خوب می‌شنوید که از طرف دوستی وفادار می‌رسد. قدردان وفاداری‌اش باشید. به حرف‌های ناامیدکننده اهمیت ندهید، اما عملکرد خودتان را هم ارزیابی کنید.

متولدین آذر: ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است/ ببین که در طلبت حال مردمان چونست

احتمالا به‌تازگی اتفاق تلخی را تجربه کرده‌اید، اما بیش از حد ناراحتی نکنید. در کنار هر اتفاق بد، موضوعی خوب پیش می‌آید. به‌زودی شرایط بهتر می‌شود و رخدادهای شیرین در راهند.

متولدین دی: همای اوج سعادت به دام ما افتد/ اگر ترا گذری بر مقام ما افتد

تاکنون از تلاش و کوشش و همچنین صبر و بردباری چیزی کم نگذاشته‌اید و به همین دلیل خوشبختی‌ها و کامیابی‌ها یکی پس از دیگری به زندگی‌تان رو کرده‌اند.

متولدین بهمن: ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت/ کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

شرایط خوبی برای شما پیش می‌آید. غم و غصه‌ها می‌روند و جای خود را به شادمانی‌ها می‌دهند. قدر هر خوبی را بدانید و شکرگزار باشید. سفری درپیش دارید.

متولدین اسفند: خیال روی تو در هرطریق همره ماست/ نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

کمی در زندگی‌تان از واقع‌بینی دور شده‌اید و چیزی را می‌خواهید که از حقیقت دور است. اگر برخی سوالات برایتان بی‌پاسخ باقی مانده‌اند از افراد دانا کمک بگیرید.

ضمیمه چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها