
به گزارش جام جم سیما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیوشا ضیغمی، بازیگر زن ایرانی، پس از شرکت در مراسم شهادت امام حسین (ع)، با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت:«نذر همه دوستان قبول، آرزو دارم تو این شبا همه به هر نیتی دارن برسن و هیچکس دستش خالی نباشه.... یا حق»
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند
پای دیگ واستادنت پیشكش