یکی از امکاناتی که سیستم‌عامل اندروید در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کاهش نور صفحه‌نمایش است.
کد خبر: ۸۴۸۱۴۱
حالت شبانه برای اندروید

به گزارش جام جم کلیک ،همان‌طور که می‌دانید در محیط‌های تاریک هرچه نور صفحه‌نمایش کمتر باشد آسیب کمتری به چشم وارد شده و خستگی ناشی از مشاهده صفحه‌نمایش نیز به‌شدت کاهش می‌یابد.

متاسفانه سیستم‌عامل اندروید به‌طور محدود و در مقداری مشخص امکان کاهش نور صفحه‌نمایش را در اختیار شما قرار می‌دهد و چنانچه یک شب بی‌خواب شوید و بخواهید در اتاق تاریک روی رختخواب به وبگردی پرداخته یا با نرم‌افزارهای پیام‌رسان آنلاین سرتان را گرم کنید.

نور صفحه‌نمایش می‌تواند آسیب‌های جدی را برای چشمان شما به‌همراه داشته باشد. دوست دارید از این محدودیت اندروید عبور کرده و نور صفحه‌نمایش را به هر میزان که تمایل دارید کاهش دهید؟

برای انجام این کار کافی است از نرم‌افزار Night screen کمک بگیرید. این نرم‌افزار همچون شیشه‌ عینک‌های آفتابی، لایه‌ای روی صفحه‌نمایش دستگاه شما قرار داده و نور آن را کاهش می‌دهد.

میزان شفافیت و تیرگی این لایه محافظ به دلخواه شما قابل تغییر است و در صورتی‌که بخواهید مطالعه کنید، می‌توانید قابلیت فعال نگه‌داشتن صفحه‌نمایش را نیز فعال کنید.

از دیگر امکانات بسیار خوب این نرم‌افزار پشتیبانی از قابلیت تعیین بازه زمانی برای غیرفعال کردن لایه محافظ پس از مدت زمان مشخص شده از جانب شماست.

به‌ این ترتیب می‌توانید از برنامه بخواهید تا در بازه زمانی شب تا صبح فعال و با طلوع آفتاب غیرفعال شود.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها