شکارچیان جاده‌های شمال کشور در جدیدترین اعتراف‌های خود، راز کشتن صاحبکارش را فاش کردند.
کد خبر: ۸۴۶۲۶۱

به گزارش جام‌جم، متهم به نام رضا که سرکرده یک باند سرقت محموله خودروست 12 مهر امسال با سد کردن راه راننده تریلر، اورا به قتل رساندند، سپس تریلر را همراه محموله‌اش سرقت کردند. او و همدستانش تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که چند روز پیش سرکرده باند همراه زن صیغه‌ای‌اش و دو نفر دیگر که یکی از آنها در سرقت و دیگری در نگهداری خودروهای سرقتی با وی همدست بودند، دستگیر شد. تحقیقات از این متهمان در حالی ادامه داشت که ماموران توانستند شش دستگاه خودروی سرقتی را در مخفیگاه‌های متهمان کشف کنند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد آنها در جریان سرقت‌های مشابه نیز فعالیت داشته باشند، رد پای آنها در سرقت‌های دیگری به‌دست آمد تا این‌که سرکرده این باند پس از اظهاراتی ضد و نقیض، روز گذشته در جدیدترین اعترافات خود، از ماجرای قتل کارفرمایش در دو سال پیش پرده برداشت.

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: دو سال پیش من با مردی که صاحب یک تریلر حمل مواد لبنی بود آشنا شدم و به‌عنوان شاگرد با وی همکاری‌ام را شروع کردم. یکی از روزهای همان سال با هم در شهرستان سوادکوه در حال حرکت بودیم که در میانه راه با هم مشاجره کردیم و با بالا گرفتن درگیری، صاحب تریلر را کشتم و خودرو را سرقت کردم. در نزدیکی شهر خودرو را آتش زدم و محل را ترک کردم. چند روزی ناپدید بودم تا این‌که با کشف جسد کارفرمایم، خانواده‌اش از من به عنوان تنها مظنون پرونده شکایت کردندکه من آن زمان بازداشت شدم.

وی اضافه کرد: مدتی بازداشت بودم و به قتل اعتراف نکردم. در ادامه تحقیقات زمانی که مدارک محکمه‌پسند در رابطه با محکومیتم به‌دست نیامد،آزاد شدم. پس از آن از ترس این‌که دوباره دستگیر شوم، متواری شدم و به صورت مخفیانه زندگی می‌کردم و از راه دزدی هزینه زندگی‌ام را تامین می‌کردم.

با اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه‌های جنایت، تحقیقات تکمیلی از وی و دیگر همدستان او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها