انتقال احمد عزیزی به خارج از کشور

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتقال احمد عزیزی به خارج کشور برای ادامه درمان در صورت تائید تیم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۱۹۵

سیدعباس صالحی صبح دیروز در عیادت از احمد عزیزی شاعر آیینی کرمانشاهی اظهار کرد: در بحث‌های درمانی مشکلات بیمه تکمیلی او رفع شده است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در نامه‌ای به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار رسیدگی به مشکلات این شاعر انقلابی شده است.

سیدعباس صالحی ادامه داد: در ارتباط با حوزه‌های درمانی نیز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواسته‌ایم تیمی را برای بررسی وضعیت درمانی او بفرستند تا در صورت تاثیرگذاری برای درمانش به خارج از کشور منتقل شود؛ طبیعتا وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در صورتی‌ که احتمال زیادی برای بهبود وی باشد، به این موضوع عمل می‌کنند. صالحی به برگزاری کنگره احمد عزیزی اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره دینی بر گردن اهالی فرهنگ و ادب است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پای کار بوده و در حد مقدورات کمک کرده تا به شکل آبرومندی در آبا‌ن‌ماه امسال برگزار شود؛ هرچند اگر اعتبارات مالی بیشتر بود، می‌توانستیم این کنگره را شکوهمندتر برگزار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها