حاشیه‌های مهم رقابت‌های یورو 2016

مقدماتی یورو با یک دنیا اتفاق تازه

جام جم ورزشی: همان ستاره و تیم های محبوبی که شیرین ترین خاطرات فوتبالی را رقم زدند حالا کام تمام هواداران خود را تلخ کرده اند.
کد خبر: ۸۴۶۰۳۶
غم انگیزترین مرثیه فوتبالی دنیا برای لاله های نارنجی

گروه ورزشی جام جم آنلاین - شاید منصفانه نباشد، اما باید گفت که فقط این ستاره ها و تیم های محبوب هستند که لحظات تلخ و شیرین را رقم می زنند. حذف تیم ملی فوتبال جبل الطارق، آندورا، جزایر فارو و یا لیتوانی از جام ملت های اروپا برای چه کسی ناراحت کننده است؟ چه کسی بابت صعود نکردن تیم ملی مالت به یورو 2016 غصه می خورد؟ چه کسی خواب و خوراکش صعود تیم ملی لوکزامبورگ به جام ملت های اروپا می شود؟

اما اگر قرار باشد پای تیم هایی همچون هلند، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و ... در میان باشد چه کسی می تواند بگوید که پاسخ دادن به این سوال ها مهم نیست؟ هلند دیشب سیاه ترین شب 32 سال اخیر خود را تجربه کرد. گل به خودی فن پرسی را می توان کوبیدن میخ آخر به تابوت غم انگیزترین تیم هلند تاریخ توصیف کرد. هلندی که در جام جهانی برزیل سوم شد، هلندی که شیرین ترین خاطرات را در 32 سال گذشته برای هوادارانش رقم زده اینک حتی جایی بین تیم های صعود کننده به پلی آف ندارد. هلند فعلا نابود شده است. کشوری که سازنده ترین باشگاه های فوتبال دنیا در زمینه ساختن بازیکن را دارد حالا حداقل برای یک سال از دیده ها افتاده است. شکست هلند مقابل چک و قطعی شدن عدم راه یابی این تیم به یورو 2016 پایانی غم انگیز برای ستاره های این تیم است، ستاره هایی که قرار بود در جام ملت های اروپا هم ستاره باشند. و چقدر فرانسه برای هلندی ها بدیمنی است. 32 سال پیش نیز لاله های نارنجی در گروه خود پشت سر اسپانیا قرار گرفتند تا به جام ملت های اروپا که میزبانش فرانسه بود نروند. حالا باز هم پای فرانسه در میان است. فرانسوی ها میزبان یورو 2016 خواهند بود و البته قرار نیست پذیرای هلندی ها باشند.

هلندی ها چه زمانی برمی گردند؟ دست نگه دارید. باید زمان بگذرد. زمانی شاید به اندازه چند روز...

ر- بهروزی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها